v-snaar vervangen

NEOrider

Well-Known Member
hey gasten
kheb een yamaha neo en er staat ong. 4500 km op de tellermaar de v-snaar is nog nooit vervange.. weet iemand wanneer een v-snaar vervangen moet worden?
en hoe kan ik zien of mijn v-snaar versleten is?? hebben die dingen een standaart breedte of zo??
please help this n00b
 
Advertisement - register to remove this

Dat leer je met wiskunde in de 2de fase ;)
Het antwoord is altijd fout.. je krijgt punten voor je berekening/beredenering ;) Goed systeem =) (is ook het enigste goede aan de 2de fase overigens)
 
ik lees hier dat vsnaren lang mee kunnen..laat mij nu 3000 km geleden een nieuwe vsnaar erin hebben gezet en dat ik er laatst achter kwam dat die helemaal naar de k*t was...dat was meteen de reden dat ik nog maar 75 reed..
 
Vrienden van me beweren dat ze er ooit een bredere, kortere v snaar in hun zippie hadden gezet met een hogere top als gevolg. Montage was alleen moelijk zeiden ze.

Ik weet nog niet wat ik ga doen, zou opzich wel willen dat ie iets hoger in de vario komt, maar niet als dat betekend dat ie tegen de carter aanloopt.

Ook kan ik nergens iemand vinden die hier ervaring mee heeft.
Zal ik er maar een standaard snaar inzetten?
 
Vrienden van me beweren dat ze er ooit een bredere, kortere v snaar in hun zippie hadden gezet met een hogere top als gevolg. Montage was alleen moelijk zeiden ze.

Ik weet nog niet wat ik ga doen, zou opzich wel willen dat ie iets hoger in de vario komt, maar niet als dat betekend dat ie tegen de carter aanloopt.

Ook kan ik nergens iemand vinden die hier ervaring mee heeft.
Zal ik er maar een standaard snaar inzetten?
hoi, dit draadje is al vrij oud... (18 jaar!!!!)
Ik raad je aan met je vragen een nieuw draadje aan te maken.
 
Back
Top