Uitzending

Dat land gaat toch wel weer naar de klote als we het hebben opgebouwd en weer weg zijn. Imo kan je beter dat land eerst even zo laten voor wat het is en eerst die taliban oppakken/uitroeien.

of nog beter, helemaal niet in Iraq bezig zijn!

Ik weet niet of ze het al hebben of niet, maar misschien moeten ze eens instellen dat als je 18+ bent, verplicht het leger in moet net als we in NL hebben gehad.
 
Dan draaid de Nederlandse economie helemaal naar de klote als er een dienstplicht is vanaf 18 jaar..(Mischien is het wel voor de jongeren die op straat hangen en geen werk hebben dan krijgen ze meteen wat discipline bij gebracht)
 
idd..

"instellen dat als je 18+ bent, verplicht het leger in moet net als we in NL hebben gehad." staat er toch vrij duidelijk :p

Maja oorlog sucks gewoon en ik vind en blijf erbij dat wij daar niets te zoeken hebben.
 
Zag laatst een filmpje van de KCT, die samen met ANA lui voorwaarts gingen. Schieten ze ff die eerste ANA vent uit de voeding, gelijk durfde niemand meer naar binnen. En die operator vd KCT de rest vd ANA maar proberen naar binnen te lullen..

Heb nu toch wel weer spijt dat ik wegga bij LMB, spanje was zo'n vette oefening. En mijn peloton gaat nu aangeklikt bij het 11e mee als infantrie op uitzending. Plus in november weer een ForceProtection uitzending zoals ik 'm gedraaid heb. Bij BLJ moet ik maar afwachten of ik nog ga..
 
Zag laatst een filmpje van de KCT, die samen met ANA lui voorwaarts gingen. Schieten ze ff die eerste ANA vent uit de voeding, gelijk durfde niemand meer naar binnen. En die operator vd KCT de rest vd ANA maar proberen naar binnen te lullen..

Heb nu toch wel weer spijt dat ik wegga bij LMB, spanje was zo'n vette oefening. En mijn peloton gaat nu aangeklikt bij het 11e mee als infantrie op uitzending. Plus in november weer een ForceProtection uitzending zoals ik 'm gedraaid heb. Bij BLJ moet ik maar afwachten of ik nog ga..

Ken je toevallig R. de Jong?
Had laatst ook een oefening in Spanje.

Is m`n neef :*
 
Haha heel toevallig niet, maar heel het 12e bataljon, herstel, luverdcie enzo zat er. Reken maar op zeker zo'n 1000 man. En die ken ik niet allemaal ;)
 
Hahah oke, naja bij jullie ( landmacht ) zijn die oefeningen sowieso een stuk grootschaliger (qua paxen etc) dan bij ons ( Marns ) dus snap k t wel dat je m niet kent :)
 
Er is nu een verse bij ons binnengekomen, die het niet fixte bij de marns haha, die zat er tot een weekje voor de eindoefening. Toetsen niet gehaald en hij vond de marns niks, toen maar naar lmb gegaan :X. Krijgt nog een zwaar contractje haha
 
Er is nu een verse bij ons binnengekomen, die het niet fixte bij de marns haha, die zat er tot een weekje voor de eindoefening. Toetsen niet gehaald en hij vond de marns niks, toen maar naar lmb gegaan :X. Krijgt nog een zwaar contractje haha


Hij heet toevallig geen Jenssen he :+

Hahaha, als dat hem is :eek:
Die gozer was gezakt voor t schieten en kako dacht ik. Die gozer heeft bij mij in t blok gezeten. Hij had ook tegen z`n buddies verteld dat hij 1 week voor de Finex eruit gekickt werd. Dit is echt bullshit want volgens mij heeft hij maar 10 weken van de opleiding gefixt ofzo, als het niet minder is 8P !
 
Haha ik vind het ook te grappig hoe die verse lui nu aangepakt worden door de kpl's. In het begin vond ik het maar allemaal dom omdat ik zelf de lul was. Maar nu begrijp ik waarom we zo aangepakt werden. Wat een lui die nieuwe.. Te sip voor woorden eigenlijk. Maar ach, iedereen moet het leren he..
 
leenstra ken ik wel die werden idd voor de finex uit de opleiding getrapt.
leenstra fixte het lopen niet en jensen ja die fixed gewoon niet kako niet schieten niet.

maar zeg dan niet dat je marns niets aan vind puur alleen omdat je geen marinier bent geworden.
ik vond leenstra wel een goede vent, maar later hoorde ik van die stoere verhalen dat lmb veeel zwaarder en stoerder was, dan denk ik ook waarom haal je dat wel dan en de mariniers niet.

kortom ze zijn beide door de lt uit de opleiding verwijdert omdat ze dingen niet haalden.
 
lmb opleiding is tegenwoordig ook helemaal niet meer wat het geweest is, jongens die bij mij in de opleiding uitvielen, omdat ze gewoon te slecht van woorden waren. zie ik nu ook met rode baret lopen. tjsa ze hebben mannen nodig, aangezien bij ons 80 procent weggaat en volgend jaar november er weer een uitzending gedraaid moet worden. Trouwens, joshua bij het ovg zag ik je nog, ik was oefen vijand. je zat volgens mij bij C-cie aangeklikt. Wij waren in het begin lekker op verkenning worden we gewoon uit de bosjes aangevallen. terwijl het voor ons nog niet eens begonnen was.

Ik snap niet hoe je bij 1000 man komt. 3x 100 man en dan nog max 1x150.
 
lmb opleiding is tegenwoordig ook helemaal niet meer wat het geweest is, jongens die bij mij in de opleiding uitvielen, omdat ze gewoon te slecht van woorden waren. zie ik nu ook met rode baret lopen. tjsa ze hebben mannen nodig, aangezien bij ons 80 procent weggaat en volgend jaar november er weer een uitzending gedraaid moet worden. Trouwens, joshua bij het ovg zag ik je nog, ik was oefen vijand. je zat volgens mij bij C-cie aangeklikt. Wij waren in het begin lekker op verkenning worden we gewoon uit de bosjes aangevallen. terwijl het voor ons nog niet eens begonnen was.

Ik snap niet hoe je bij 1000 man komt. 3x 100 man en dan nog max 1x150.
Aangeklikt bij de A-cie. En welk stukje OVG dan? Dat laatste eindoefeningetje? Dat wij met de voertuigen het dorp inkwamen? Die lui bleven echt telang leven btw :p Of 's morgens toen er een 8tal 'burgers' voorbij kwamen gelopen? Je had geen kans om ff hoi te komen zeggen? Want ik weet nog steeds niet precies wie jij bent ;)

Misschien is 1000 wat overdreven dan? Ik vond bij dat appeletje wel beheurlijk veel mensen staan.. Maar 500 waren het er zeker? Ik vond het zeker een goeie oefening. Helemaal niet erg om een paar ff weer eens aan het gas te gaan. Was weer lang geleden na m'n motorongeluk. Heerlijk weertje ook, alleen weekendbreak vond ik maar niks..
leenstra ken ik wel die werden idd voor de finex uit de opleiding getrapt.
leenstra fixte het lopen niet en jensen ja die fixed gewoon niet kako niet schieten niet.

maar zeg dan niet dat je marns niets aan vind puur alleen omdat je geen marinier bent geworden.
ik vond leenstra wel een goede vent, maar later hoorde ik van die stoere verhalen dat lmb veeel zwaarder en stoerder was, dan denk ik ook waarom haal je dat wel dan en de mariniers niet.

kortom ze zijn beide door de lt uit de opleiding verwijdert omdat ze dingen niet haalden.

Als ik dan vertel dat Leenstra met afstand de beste vent uit dat clubje van 5 nieuwe is. Dan zie jij de bui wel hangen :X
 
Last edited:
justin waar zit jij en hoelang al?
beste mensen.. ik bertrek maandag voor 9 maanden naar de west ;)
hard gewerkt in afghanistan.. recht op een beetje fun in curacao ;)
xx
 
Back
Top