heeft er niemand foto's ofzo van een uitzending ? ben wel benieuwd hoe dat er allemaal uitziet
greets
Genoeg, wat wil je zien? Landschap?
heeft er niemand foto's ofzo van een uitzending ? ben wel benieuwd hoe dat er allemaal uitziet
greets
So true, ik voelde me ook minder veilig. In Afghanistan kon niemand me wat maken. Toch een C8 en een glock op de man. Hier in nl weet je niet wat voor gekken er rond lopen, en wat voor wapens ze bij zich hebben. En wij hebben hier helemaal niks bij..
De een die zit zijn brieven te verbranden omdat hij geen gegevens van zijn familie wil achterlaten maar hij laat zijn thuissituatie wel filmen.. beetje vaag..
Moet ik je er wel bij vertellen dat er in afghanistan niet op mij direct geschoten is. En dat ik ook niet echt in de stront heb gezeten daarzo. Dat kan een hoop verklaren. Kan me inbeelden dat Demp zich hier een stuk veiliger voelt. Maar soms toch wel de glock om zn been mist Dat ding had je 4 maanden lang om je been, behalve als je sliepDit klinkt toch wel raar voor een niet-militair, dat je je veiliger voelt in een oorlogssituatie dan in een discotheek. Maar het is wel te begrijpen, je moet in Afghanistan constant op je hoede zijn, je hebt overzicht en wapens. Maar dat gevoel verdwijnt zeker vrij snel?
Het is maar net hoever je wil gaan met dat soort info.. Ik denk dat niet dat ze de familie van Jan Soldaat gaan bedreigen. Mensen vanaf de rang Overste moeten zich daar meer zorgen over gaan maken.. Ook word er nergens in de media met achternamen gepraat van mensen die daar op dat moment zitten..