[5th] Douwe
Lets Hiv...
in principe wel maar nix is cker natuurlijk, mijn datum is afgelopen week ook nog 3 keer veranderd
Ja klopt. Ben nu 19 (over paar maandjes 20), maar zal dan rond de 1000 netto verdienen . Echt wel een lekker salaris dus voor mijn leeftijd en dat terwijl ik ook nogeens gewoon in opleiding ben. Hoef dus 0,0 aan schoolgeld te betalen. Zij leiden mij op en ik krijg er ook nogeens voor betaald, ideaal .
Opleiding tot piloot bij de luchtmacht kost ze per persoon ook meer dan een miljoen, echt niet normaal. Als je dan zo kijkt zit er puur aan opleidingsgeld voor piloten in ons peloton al zo'n 15 miljoen. En dan heb ik luchtgevechtsleiders enzo nieteens meegerekend. Echt abnormaal wat dat allemaal kost.
Vind het anders wel een lekker salaris voor iemand die 19 is en in principe gewoon een opleiding doet die normaal in de burgermaatschappij zo'n 150.000 euri zou kosten (volledig betaald door defensie).
Maar leeftijd scheelt echt ontzettend veel. Weet niet hoe oud jij bent, maar daar zal het verschil wel in zitten lijkt me.
Heb gesoliciteerd naar een functie van onderofficier vliegtuigonderhouds monteur Chinook. Heb nu 3 april mijn psychologische keuring...
Heb gesolliciteerd mede naar aanleiding van de stage die ik nu loop, ook bij de luchtmacht, ook helikopteronderhoud, alleen bij de Alouette III.