Uitzending

Volgens mij gaat dit over een uitzending en niet waar de chinooks staan.

In ieder geval om ontopic te blijven. Net douwe even gemeet @ wachttoren. Hij is hier tijdje geleden aangekomen om tfu2 over te nemen!
 
Today medaille uitreiking.. Fijn in mijn DT :rolleyes:

Wij moeten dat DT gvd bijna elke week aan. Komt er weer een gastspreker of één of andere speciale hoogleraar, moet je dat pak weer aan.
Zelfs als er iets te doen is voor dat k*t corps dan moeten we dat pak al aan :X. Gaat echt nergens over. Zeker voor dat corps niet, lullo's.
 
Nee hoor, dan moet ie nog wel even.
Hij krijgt nog: psychologisch onderzoek, hele uitgebreide medische keuring en dan nog de PVS (praktische vliegerselectie). Duurt nog wel even dus :p.

Maar maak hier op het moment even weinig mee. Ben net de studie ingegaan, dus voorlopig geen bivak meer. Betekent dus dat je wordt voorbereid op het officier zijn en veel moet leren/in de boeken zitten. Het echte "kuilen graven" is er nu een beetje af, maar het wordt veel meer theoretisch. Dit moet ik volhouden tot september ongeveer en dan heb ik 2 weken eindoefening.

Volgende week woensdag een dagje naar Ieper, lijkt me wel leuk. En verder deze week veel les/sporten en fysio.
En over 2 weken gaan we naar Den Helder. C&A wedstrijden (sport) tussen KMA en Marine, maar dat gaat helemaal goed komen.
 
Mooi kut is dat.. Gelukkig nog geen dode door vuurcontacten ofzo. Het is spijtig dat er ongelukken gebeuren, maar dat gebeurt hier in nederland ook. Dus daar kan je afghanistan niet de schuld van geven..
 
Zo ben terug van mijn laatste patrouille, we hebben het master afgesloten, met een 1,5 half durend vuurgevecht. Was echt super heftig. Er is echt met geluk niemand gewond ervan afgekomen. Wel heeft onze MB (voertuig.) Kogelgaten opgelopen. Dus was behoorlijk close. Tevens waren er meerdere dingen. Alleen mag niet alles vertellen he. Die engeltjes houden in ieder geval van de hollanders.
 
goh, heel raar. hahahahah, je sluit iemand 5maanden op in een kooi, en gooit ze dan naar alle luxe! vind je gek dat het fout gaat. hoewel ik ook hoor dat sommige echt randdebielen zijn. zoals eigen maten kapot slaan met bierflesjes. Maar ik denk dat ik vooral veel dronken zal zijn.! En veel zou feesten!!
 
Ik heb overigens getekend bij 42BLJ A-cie als SLA :) En als alles gaat zoals het moet gaan.. Gaan zij als een vd laatste rotaties in zomer 2008..
 
Back
Top