Uitzending

En dan weer een jaar opleiding en functieopleidingen volgen? En nu net nadat ik mijn been gebroken heb. Misschien na 2,5 jaar painf. Als ik me goed voorbereid heb :)
 
GVD, zou ik eindelijk vrijdag bevorderd worden tot korporaal, zit ik thuis.
Heb bronchitis en koorts opgelopen na laatste velddienst (1,5 week geleden alweer). Baal echt als een stekker en had de bevordering ook voor geen goud willen missen, het is alleen niet anders.
Uiteindelijk krijg ik m'n streepjes wel gewoon, maar had graag met de rest van het peloton bij de bevordering geweest, biertje doen enzo. Maarja het is niet anders.
Van SLD3 naar Korporaal :).
 
net 10 min geleden belden me broer .. kreeg aanbod 9 maanden curacau.. slick.. morgen moet die het laten weten ... ik denk dat hij het wel zal doen .. maar vind het toch apart want 9 maanden is echt zo lang zal hem zeker missen.. het si toch je BROER !!

hij zit bij de marini ..
 
GVD, zou ik eindelijk vrijdag bevorderd worden tot korporaal, zit ik thuis.
Heb bronchitis en koorts opgelopen na laatste velddienst (1,5 week geleden alweer). Baal echt als een stekker en had de bevordering ook voor geen goud willen missen, het is alleen niet anders.
Uiteindelijk krijg ik m'n streepjes wel gewoon, maar had graag met de rest van het peloton bij de bevordering geweest, biertje doen enzo. Maarja het is niet anders.
Van SLD3 naar Korporaal :).
Gaat nergens over die rangen :D Ik doe gvd minstens 3 jaar ofzo van Sld3 naar Kpl :p
 
Ja, klopt idd. Ik heb er nu 5 maanden over gedaan, maarja zo zit de opleiding in mekaar, ik kan er ook niets aan doen.
Achja, mij hoor je niet klagen :p.
 
Met kpl's loon kan je echt wel van leven als 20 jarige ventje iig :W

Ja klopt. Ben nu 19 (over paar maandjes 20), maar zal dan rond de 1000 netto verdienen :). Echt wel een lekker salaris dus voor mijn leeftijd en dat terwijl ik ook nogeens gewoon in opleiding ben. Hoef dus 0,0 aan schoolgeld te betalen. Zij leiden mij op en ik krijg er ook nogeens voor betaald, ideaal :p.
Opleiding tot piloot bij de luchtmacht kost ze per persoon ook meer dan een miljoen, echt niet normaal. Als je dan zo kijkt zit er puur aan opleidingsgeld voor piloten in ons peloton al zo'n 15 miljoen. En dan heb ik luchtgevechtsleiders enzo nieteens meegerekend. Echt abnormaal wat dat allemaal kost.
 
ik hoor straks of hij het doet ..... wat ik ben vergeten te zegge hij moet dan ook verplicht jaar bij tekennen
Dan nog zou ik het doen als hij het naar zijn zin heeft bij de marns teminste. Curacao is een onvergetelijke ervaring lijkt me..
Ja klopt. Ben nu 19 (over paar maandjes 20), maar zal dan rond de 1000 netto verdienen :). Echt wel een lekker salaris dus voor mijn leeftijd en dat terwijl ik ook nogeens gewoon in opleiding ben. Hoef dus 0,0 aan schoolgeld te betalen. Zij leiden mij op en ik krijg er ook nogeens voor betaald, ideaal :p.
Opleiding tot piloot bij de luchtmacht kost ze per persoon ook meer dan een miljoen, echt niet normaal. Als je dan zo kijkt zit er puur aan opleidingsgeld voor piloten in ons peloton al zo'n 15 miljoen. En dan heb ik luchtgevechtsleiders enzo nieteens meegerekend. Echt abnormaal wat dat allemaal kost.
1000 netto? Ik ben sld1 en krijg 1200 netto.. Zal wel aan de dienstjaren liggen dan..
 
Ik ga dus nu waarschijnlijk naar 17e of 42e. Hopelijk gaan een van hun cie's nog op korte termijn op uitzending. Misschien dat ik dan nog meekan. Zou ideaal zijn
 
17e zit er nu? met ons, en daar wil je echt niet bij! ik zou solliciteren voor een recce eenheid die feniks zijn echt kicken!!! Lente offensief is trouwens echt begonnen, elke keer dat je uit de poort gaat is contact bijna gegarandeerd.
 
komende wken begint de rotatie, moet je snel zijn :p
Ik neem aan dat niet hele brigade's in 1 keer gaan?
Maatje van me zit bij C-cie van het 42e. Vertrekt de 20e, ik moet nu al aanhoren dat hij wel dingen gaat doen daarzo, en dat ik niks heb mogen doen.. Frustrerend :+
 
Back
Top