Uitzending

Ohh ik heb het nog niet gezien hierzo hoor. Ik vind het gewoon echt kicken. De poort uit, mij kan je niet blijer maken. Tijd gaat super snel. Lekker scherp blijven. Buiten slapen. en het werken samen met je team. Prachtig man!!!
 
Doe voorzichtig Dempie...hoe leuk je het ook vind, blijf alsjeblieft realiseren dat je wel met je leven 'speelt'. Ik weet dat je dit ook heus wel doet, maar zoals je het hier verteld lijkt het niet alsof het je geen reet boeit als je afgeschoten wordt. Ik hoop je in Mei op het circuit te zien...met 1.....of met 2 benen ;)
 
Hij zal zich het wel realiseren, maar ik kan uit ervaring vertellen dat je geen leuke dagen hebt als je constant aan die gevaren denkt.. Je kan beter gewoon relax je werk doen, en als het dan klapt. Dan sta je er toch wel.. Vooral zo'n luchtmobiele infantrie groep is echt wel optimaal getrained. Puik insurgents clubje die het daar tegen op kan en durft te nemen..
 
Dempster, heb je ff een pm gestuurd met de mail van een maat van me, die momenteel ook in TK zit ;)

Hij las t, en vroeg of je m wilde toevoegen :p
 
Hoor dat ook van een jongen uit mijn peloton. Is ook op uitzending naar Bosnië geweest, maar als je die verhalen hoort :D. Wat die uit verveling wel niet deden.

Lijkt me echt te gek om een keer op uitzending te zijn als je die verhalen van Dempster bijvoorbeeld leest. Klinkt mischien gek, maar zoiets wil ik toch wel ooit meemaken. Niet dat ik ooit zo dichtbij een gevecht zal komen waarschijnlijk (in opleiding voor piloot bij Luchtmacht), zeker niet als ik op de F16 kom, maar alleen het daar zijn al en het idee hebben dat je met echt iets nuttigs bezig bent.

Ps. waar staat die docu van KCT ergens? Wil ik best eens zien...
 
Dat zijn kleine stukjes, ik heb niet gekeken nu maar dat zal ws alleen het contact zijn. Die docu duur meer dan een uur, mocht er intresse zijn kan ik hem wel ff uppen?
 
Dit was idd alleen een stukje van het vuurgevecht.
Hele docu zou ik best wel willen zien, alleen heb dit weekend geen tijd meer om 'm te kijken en komende 2 weken ben ik op bivak. Zal dan wel weer down zijn als ik terug ben, dus kun je 'm beter over 2 weken ofzo uppen denk ik?
Of kan ik 'm opslaan als je 'm nu uploadt dat ik de docu kijk als ik terug ben?
Thx iig.
 
Dit was idd alleen een stukje van het vuurgevecht.
Hele docu zou ik best wel willen zien, alleen heb dit weekend geen tijd meer om 'm te kijken en komende 2 weken ben ik op bivak. Zal dan wel weer down zijn als ik terug ben, dus kun je 'm beter over 2 weken ofzo uppen denk ik?
Of kan ik 'm opslaan als je 'm nu uploadt dat ik de docu kijk als ik terug ben?
Thx iig.

Eigen ftp, dus hij blijft zolang up als nodig is :)

*edit* nu nog ff vinden waar die staat 8)
 
Back
Top