Uitsmijters bij clubs enzo die altijd je laatste losgeld lospeuteren, mag dat?

Badr

Voddenbaal
Ik weet niet hoe t met jullie zit, maar ik heb er zo'n enorme teringhekel aan als ik bijv. bij hollywood in Rotterdam naar huis ga en dan staan er van die uitsmijters als een stelletje bedelaars met hun handje op, en als je dan niets geeft dan gaan ze nog lopen mekkeren dat je cheap bent!:(

Mogen die gasten dat eigenlijk wel? Want ik had ooit gehoord dat ze dat wettelijk helemaal niet mogen ofzo.

Achja brand maar los })
 
Advertisement - register to remove this

K geef die arme stakkers wel 2 euro ofzo..

Ik ben zelf pizzasquad bezorghoer dus ik heb geen recht van spreken dat het niet mag :)
 
Als ik een koek bijheb ofzo dan geef ik dat altijd, daar weet ik zeker mee dat ze er iets aan hebben en dat ze er niets verkeerd mee kunnen doen, met geld kunnen ze vanalles gaan kopen :s
 
Wat is je probleem? Die mensen staan de hele avond voor de deur en proberen zoveel mogelijk het schorem buiten te houden en werken vervelende mensen naar buiten terwijl jij binnen staat te feesten.
Je kan die mensen toch best een euro geven. Die leg je gewoon van te voren opzij ofzo.
Weet je wat je bent gewoon cheap.
 
Loop niet zo te mekkeren dat ik cheap ben, blinde, volgens mij staat er boven dat ik dat niet ben. Kan me niets schelen, heus wel knaken aan t einde van een avond, en je moet niet zo heldhaftig over die gasten lullen want in een groot gevecht durven ze toch niet te springen.
 
Als jij het er niet voor over heb , mogen ze je best cheap noemen. Het is maar een paar euro en ze laten je er an wel altijd in dus. En ze houden vervelen buiten.Dus ik geef ze die euro s wel , want het is normaal.
 
Ik vind het h0erig dat ze het doen.. Die gasten verdienen genoeg en dan willen ze ook nog eens geld extra hebben (je betaald toch niet voor niks entree en zo).. En het is niet dat ik gierig ben of zo, maar als ik op 1 avond langs 3 van die tenten ga ben ik het wel eens beu.. En in Belgie verboden?? Merk ik niet echt veel van als ik daar ben..
 
Dat klopt idd, meestal betaal je je al scheel aan intree voor zo'n tent, volgens mij betalen ze daar die gasten toch ook van of niet? zijn de arm ofzo dat ze daarbij ook nogeens bedelen?

Dit is trouwens bijna net die discussie als in Reservoir Dogs, dat die ene kerel geen fooi aan de serveester wil geven, Kick8)
 
Fooi geven moet best kunnen, maar de manier waarop is soms niet bepaald netjes. Keer op voetbalkamp in Renesse kreeg een teamgenoot van me een klap op zn achterhoofd omdat hij geen fooi gaf. Dit is dan wel weer uberlomp. Ze moeten het gewoon zien als een vrijwillige gift en niet gaan mauwen als ze niets krijgen. Overigens vragen ze in de tenten waar ik kom al geen fooi meer.
 
Ik heb es meegeholpen met een fuif en ik zat aan de kassa en er was binnen een gespeeld ruzietje tss een koppel, ze waren voor de fun dus ruzie aan het maken.
Hebben die uitsmijters die jongen mee naar buiten genomen en vrienden van hem die het wilden tegenhouden en zegden dat er niets aan de hand was waren ook mee naar buiten gegaan.
Daar is dus een knokpartij van gekomen en ik heb gezien wie er als eerste geslagen had ... de uitsmijters
 
De discussie gaat erover wel of nie geven een fooitje tog? Maar wat ik altijd zo vreemd vind is dat mensen pas gaan mauwen als er iets gebeurt met uitsmuiters en met een van hun vienden . Dan zijn ze opeens slecht enzo , maar als ze er zelf profijt van hebben is het opeens normaal. En het is gewoon ingeburgerd dat je de uitsmijter een fooitje geeft, kijk deze wereld is nou op dit moment niet de prettigste.
 
Ik vind het gewoon gierig dat ze zo staan te bedelen, het woord 'Fooi' zegt toch genoeg, je geeft het als je zelf wilt. Qua verdienste hoef je met de meeste van die gasten dus echt geen medelijden te hebben he. Prijs voor hun 'diensten' zit toch ook verrekend in de entree en de prijs van je consumpties? Sommige van die gasten laten je niet eens weggaan zonder dat je fooi geeft.
 
Tjah sommige van die gasten geef ik dus echt nix hé als ze hun hand al ophouden .... dan kunnen ze optieven...
Mjah als ze der niet om vragen geef ik ze altijd wel goeie fooi :D
 
Staan ze me de hand op. Krijgen ze niks. Ze worden betaald voor hun werk en goed ook. Als ik bij sommige tenten 10 euro entree betaal dan kunnen hun hun tip vergeten. Ik hou ook in me achterhoofd hoe ikword genaaid bij ieder biertje dat ik bestel.

Mja ligt aan de situatie en ook aan de sfeer vaak. Tevens kijk ik ook naar het type uitsmijten dat er staat.
 
Klopt als ze gaan schooieren krijgen ze 0.
Ik en vriend van me waren @ hollywoest, allebei flink naar de klote, lopen naar buiten staan die dwds daar met hun handjes, allemaal ff netjes een hand gegeven 8P :rolleyes:
 
Originally posted by silver & black
in belgie is het sinds vorig jaar wettelijk verboden dat ze iets mogen vragen

Toen ik vorig jaar in Belgie op vakantie was stonden die homo's wel mooi met hun handjes open...
 
Back
Top