uitlaat kiezen

[2nd]Ac_Next

Well-Known Member
Uitlaat vraagje :

Ik zou graag op mijn ice een terugloop uitlaatje zetten ...
gaat niet zo zeer om de snelheid van de ice maar meer de trekkracht

ik heb al paar intressante uitlaten gezien ...
zoals:
-DMP Racing Blank
-Laser X-Pro Chroom
-Giannelli Shot
-Metra Kit Chroom

Dit zou een van de uitlaten zijn dat ik zou willen maar ik weet gewoon niet welke ik best neem voor lekker te trekken
iemand ervaringen hiermee ?

dit alles moet komen op :
Stage6 alu 50cc (vlinder zkr ?)
17.5mm
tp variator
stage6 koppeling
stage6 koppelingshuis
...
 
Advertisement - register to remove this

mja ,begrensd loopt het allemaal voor geen meter , zowel 50 als 70 niet..

je moet gewoon een 70cc gietijzer , iets als DR70 ,Top performances 70 ,Polini 70 oid ,en dan met std uitlaat gaan rijden ,en er een electronische begrenzer op bouwen , dan valt het niet op op de rollen. heb je er een andere uitlaat op valt het wel op..
 
dat werkt erg goed iig :)

heb vaker een std setup met 70cc klaargemaakt , dat trekt leuk :) , alleen werkt dat niet met alle scooters zo mooi

Belgen moeten niet zo zeuren , gewoon knallen :*
 
snap ik ook niet 8P

maar is het dan ook zo, dat als je alles std hebt,
op de cilinder na, neem nu een dr 70 dat je dan nog je krukas moet veranderen? of kan je het laten op eigen risico?
 
gebruik zal niet echt extreem worden, niet de hele tijd op top enz,
gewoon sneller als 45, weten dat je niet ingehaald wordt door snelle fietsers 8P.

dr 70
alles std met begrenzer zal het dan wel worden hier,
alleen wijken we af, eventueel doen we verder in mijn topic ;)
 
dr70 met standaard uitlaat raad ik eerder aan dan 50 cc met shot (vooral in belgie)

ik reed er zelf mee met me speedfight. en iedereen dacht dat ik gwoon 45 reed. maar hij haalde egt wel de 85.

en krukas vervangen sjah het blijft een kwestie appart. ik heb het wel gedaan. Liever voorkomen als genezen zeg ik altijd;)
 
maar opzich ik ga maar mooi mijn 50 lopen hé :)

die cilinder mag janken wat hij wilt :) als je 50 doet en je bent vriendelijk zullen ze niet echt reclameren er over !

heeft er iemand een goede online shop waar je die Stage 6 50cc kan kopen ?
 
Back
Top