uitlaat waard? en welke kiezen?

Status
Not open for further replies.

renedis

niceee
hey,

ik kan misschien mijn uitlaat verkopen, het gaat om deze uitlaat:

SA400055.jpg


wat kan ik hier voor vangen ongeveer?
Is het misschien handig om de pot zwart te spuiten?
Het is btw een Polini 4 Race uitlaat.

en wat voor uitlaat is handig om te kopen op een standaard 50 (tuned)?
Het moet uiteraard een mooi geluidje hebbe :)

Groeten,

Renedis
 
Advertisement - register to remove this

hmm weet nie egt... C16 is een mooi uitlaatje maar egt extreem bagger om af te stellen :X
het moet een uitlaat zijn die ook nog aardig mee kan op een 70 aangezien ik daar later op wil gaan rijden...
 
het valt nog meer dat je er geen gat in hebt gepoleist, geen lasnaad meet te zien. de uitlaat is wel geschikt voor laag en middeltoerige cilinder. op std cil is het nog wel te doen maar tuned is wel een stuk beter. op std mis ie een beetje koppel, want dan trekt ie wat minder maar je heb dan wel een hoge top.
 
afstellen is gewoon een kunst , alle uitlaten kun je zo afstellen dat ze het goed doen @ std cilinder , alleen de 1 geeft meer koppel onderin , de andere draait weer meer toeren maar is zeker te doen...

de for race loopt perfect @ std cilinder , een c-16 ga je niks op vooruit , alleen een evo50 oid zal sneller lopen , voor een leuk koppel moet je een R oid hebben , of samba50 oid.. gewoon gemiddelde uitlaatjes lopen lekker op een std50..

dat die for race niet goed wil lopen ligt er aan hoe je m afsteld en wat de staat van de rest van de scooter is..
 
c16 loopt mooi op standaart 50 hoor:) en een samba 50 ook wel.. (heb er nog wel 1 te koop:p) denk dat je er nog wel 70 euro voor kunt vangen;) en een samba 50 loopt ook nog goed op een getunede standaart 50:)
 
bij een vriend van me is dat 3 dagen geleden gebeurt :X
ff lassen en het is weer gefixed :)
maar nu zat ik te kijke, die malossi uitlaatjes?
de: Uitlaat Malossi race MHR 70, is dat wat?
ik denk zelf dat hij niet egt top zal presteren onder me 50 std tuned maar ik moet natuurlijk wel die 70 in gedachte houden :)
ik wil namelijk met een alu 70 erna gaan rijden...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top