Nieuwe uitlaat kiezen

b00st

Well-Known Member
Yupse, ik wil een nieuwe uitlaat, maar ik weet niet goed welke ik moet kiezen. Hij mag max. 130 euro kosten en moet goed zijn voor 50cc, wat zal dit veranderen aan mijn prestaties van mijn scoot als ik nieuwe uitlaat steek? (varioringel moet erin blijven), en als men zegt afstellen wat doet men dan eigenlijk juist? alvast tnx
 
Advertisement - register to remove this

130 poeh je kan dan beter een 2dehandse goeie kopen zoals een yasuni R oid deze is perfect voor 50 cc en je trekkracht en top zullen er op vorderen. met afstellen bedoeld men het veranderen van de gewichtjes, trekveren in je koppeling en de drukveer. En dan moet je nog de juiste sproeier zien te vinden :)
maar als je beetje slim bent op scootergebied is dat een peulenschil voor je,

suc6
 
lol, ik weet dus echt nog niets af van sc00ts... Hoeveel kost dat afstellen zowat? Ik heb al veel uitlaten gezien die geen 130 kosten hoor, zijn dat dan allemaal slechte??
 
Over het algemeen wel ja :)

Zoek gewoon voor dat geld een leuke 2ehands uitlaat

Zoek dan voornamelijk naar:

Bidalot S2/Yasuni R/Shot/Nardo

Je moet wel rekening mee houden dat je een vertikaal minarelli blok hebt, dus niet dat je zometeen de verkeerde uitlaat koopt :p

Afstellen kan je zelf makkelijk doen, dit scheelt je weer een berg knaken, het enige wat het je kost is wat tijd en (misschien) wat frustratie :p, maar met behulp van het forum kom je er altijd wel goed uit !


Vergeet deze knop
top_search.gif
niet te gebruiken voordat je iets gaat vragen over de afstelling van een bepaalde uitlaat :)

Suc6!
 
tnx hoor! Maar kan je me ongeveer zeggen hoeveel rapper ik zal gaan rijden (varioring blijft erin:))? De afstelling kan ik echt niet zelf doen, ik zou heel die brommer verknoeien. Ik moet het laten doen, ik hoop dus dat ik niet té veel in de zak gezet zal worden.
:-s
 
Originally posted by b00st
tnx hoor! Maar kan je me ongeveer zeggen hoeveel rapper ik zal gaan rijden (varioring blijft erin:))? De afstelling kan ik echt niet zelf doen, ik zou heel die brommer verknoeien. Ik moet het laten doen, ik hoop dus dat ik niet té veel in de zak gezet zal worden.
:-s

als je nu geheel std rijd nog, zal je er uiteraard aardig op vooruit gaan, je zal stukken harder trekken, en je top zal hoger liggen, mits alles goed afgestelt is, je kan hem natuurlijk naar de dealer brengen. maar misschien woont 1 van de forummembers bij je in de buurt en kan die het voor je doen, die doen het voor veel minder, en 9 van de 10 x nog beter ook, veel suc6 verder
 
gianelli revers is ook een lekker pijpje en die is ook niet zo duur.
Afstellen kost idd iets van rond de 40 euro maar dan komt nog wel een drukveer, trekveertjes, rollers en eventueel een sproeier erbij.
 
Voor zover ik het weet, een vario ring geld als een begrenser(voor de gene die het beter weten ja duh een begrenser) die begrensd je scooter zodat hij netjes std blijft lopen, dus je kan wel een uitlaat kopen, maar wil je er echt flink op vooruit gaan zal je denk ik toch echt die vario ring eruit moeten halen, waarom zou je hem er btw in laten zitten,

mensen als k ongelijk heb moeten jullie me maar verbeteren
 
Hier in Brugge rijden er gewoon té veel flikken, en de boetes hier zijn onbetaalbaar, kun je je scooter niet laten afstellen (met nieuwe uitlaat) op 70km/h door de dealer terwijl je varioring er nog inzit? (ff offtopic)
 
je kunt em begrensen op 70 km/u ( ik bedoel niet met elek, begrenser) door simpelweg een ringetje in je uitlaat te lassen ( zoals bij standaard uitlaat) en dan idd de varioring eruit halen dan trekt ie goed en begrensd die op uitlaat ! anders laat em door een bekende/dealer afstellen op 70 km/u !
PS als je niet megahard hoeft te rijden ik heb een gianelli GSP uitlaat kost nieuw tussen 70 en 80 euro scooter van mij loopt nu 80/85 KM/u . ( std vario ed. allen andere rollers en druk/trekveertjes!
mzzls!
 
Originally posted by b00st
Hier in Brugge rijden er gewoon té veel flikken, en de boetes hier zijn onbetaalbaar, kun je je scooter niet laten afstellen (met nieuwe uitlaat) op 70km/h door de dealer terwijl je varioring er nog inzit? (ff offtopic)

dan zou ik geen eens een nieuwe uitlaat kopen en vrolijk met je std rond gaan tuffen daar haal je de 70 km/h ook mee hoor :)
 
Back
Top