sproeiers afstellen nieuwe uitlaat 2t

Bbszip2t

New Member
Beste,
Ik heb momenteel een piaggio zip 2t en heb net een nieuwe uitlaat gekocht. Een sito plus, veel van mijn vrienden vertellen dat ik mijn sproeiers ga moet aanpassen als ik hem erop zet, is dit waar?
Mvg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Beste,
Ik heb momenteel een piaggio zip 2t en heb net een nieuwe uitlaat gekocht. Een sito plus, veel van mijn vrienden vertellen dat ik mijn sproeiers ga moet aanpassen als ik hem erop zet, is dit waar?
Mvg
ik heb de nieuwe uitlaat erop geplaats, hij starten niet. Ik heb gekeken naar de bougie en die was veel te nat, ik heb gekeken en heb nu een 60 sproeier erop. Ik heb een nieuwe sproeier set gekocht van 50-68. met welke zou ik beginnen? 55?
 
Allemaal te klein. Wellicht dat je met 68 goed zit. Meestal zit je met een std zip + sito plus tussen de 70 en 80. Met afstellen altijd van groot naar klein gaan in sproeiers tot hij goed loopt en de bougiekleur mooi koffiebruin is.

Edit: ik ga er vnanuit dat dit zonder prop is.
 
Last edited:
Zit de prop er nog in?
Prop is eruit
Post automatically merged:

Allemaal te klein. Wellicht dat je met 68 goed zit. Meestal zit je met een std zip + sito plus tussen de 70 en 80. Met afstellen altijd van groot naar klein gaan in sproeiers tot hij goed loopt en de bougiekleur mooi koffiebruin is.

Edit: ik ga er vnanuit dat dit zonder prop is.
Heb nu de grootste erin gedaan die ik heb, is 88 loopt oké maar top is 55 morgen ga ik vanaf 88 afbouwen en kijken. Ik hou jullie op de hoogte
 
Back
Top