Zip DR 70cc hulp met afstellen sproeiers

AeroxNL

Member
Goedemorgen,

Ik ben net begonnen met het afstellen nadat ik hem eindelijk aan de loop kreeg. De setup is alsvolgt:

DR70
Standaardspruitstuk
19mm Carburateur
Powerfilter

Nu heb ik er op het moment sproeier 90 in die liep op een koude motor heel goed, maar na mate die warmer werd begon hij bij meer gas geven te bwoapen en viel die uit. Wat is het beste om nu te doen? Ik heb sproeier 75 tot 100 te liggen.

Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Je kan ook met deze sproeier de bougie test doen , en aan de hand daarvan bepalen welke kant je op moet.
Waarschijnlijk moet je wat hoger , omdat hij koud met de choke erbij loopt , dus een rijker mengsel heeft
 
Goed warm rijden , dan een stuk vol gas rijden , en je motor uitzetten , niet stationair laten lopen . bougie zwart is te rijk mengsel , en wit te arm .
Er zal hier op het forum wel ergens een kleuren kaartje staan , moet je even de zoekfunctie gebruiken.
 
Bedankt, maar toen ik zonet wou gaan rijden met sproeier 94 ging hij ongeveer bij half gas, een bwoapend geluid maken en viel hij langzaam uit hij liep wel stationair maar hoe keer gas hoe sneller hij als het ware uitviel. Moet even kijken hoe ik dan een stukje plankgas kan rijden.
 
Back
Top