Hulp druk en trekveren zip 2t 70cc

Jorrit Hoekstra

New Member
Ik heb een zip 2t 70cc gebouwd met de volgende setup:

Polini 70cc gietijzer (niet de polini corsa)
Polini race krukas
Skf lagers en keerringen
Yasuni R uitlaat
Polini cp 21mm carb
polini vario 7,2 gr rollen
Polini evolution halfpoulie
std koppeling
std brom vertanding

Alleen weet ik niet welke drukveer, trekveren en membraan ik moet kopen. Ik zit te twijfelen tussen een malossi vl11 en vl12 membraan.
Iemand die weet welke drukveer, trekveren en membraan ik het beste kan halen? liefst wel van polini maar malossi is ook prima
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Je rollen zijn om mee te beginnen te zwaar.
Drukveer zou ik een malossi gele proberen anders een witte. Trekveren gewoon een setje van bestellen en kijken welke het beste rijde op je setup.
Membraan zou ik standaard laten, maar de plaatjes wel vervangen voor carbon.
 
Je rollen zijn om mee te beginnen te zwaar.
Drukveer zou ik een malossi gele proberen anders een witte. Trekveren gewoon een setje van bestellen en kijken welke het beste rijde op je setup.
Membraan zou ik standaard laten, maar de plaatjes wel vervangen voor carbon.
ja maar ik heb die zware rollen omdat ik nu nog met sito plus rij, maar deze week krijg ik mijn yasuni r binnen.

welke drukveer is sterker? malossi wit of malossi geel?

En welke dikte carbon membraan plaatjes kan ik het beste nemen? ik dacht zelf 0,30/0,35
 
oke bedankt!
ik kan trouwens nergens een gele drukveer vinden, worden die niet meer gemaakt ofzo?

Ik heb online rond gekeken en een polini drukveer evo slider 4,6 van 36kg geeft een toename percentage van +-28% en een malossi gele +-30% dus kan ik die van polini ook gebruiken?
 
Last edited:
Back
Top