uitlaat kiezen

[2nd]Ac_Next

Well-Known Member
Uitlaat vraagje :

Ik zou graag op mijn ice een terugloop uitlaatje zetten ...
gaat niet zo zeer om de snelheid van de ice maar meer de trekkracht

ik heb al paar intressante uitlaten gezien ...
zoals:
-DMP Racing Blank
-Laser X-Pro Chroom
-Giannelli Shot
-Metra Kit Chroom

Dit zou een van de uitlaten zijn dat ik zou willen maar ik weet gewoon niet welke ik best neem voor lekker te trekken
iemand ervaringen hiermee ?

dit alles moet komen op :
Stage6 alu 50cc (vlinder zkr ?)
17.5mm
tp variator
stage6 koppeling
stage6 koppelingshuis
...
 
Advertisement - register to remove this

De yas r is te duur ...

vind het wel mooie uitlaat enzo maar kan nixs meer doen bijna aan brommer als ik dan uitlaat koop van 180€

hoeveel kost die gianelli eigenlijik ? want ik heb gekeken bij koopmans maar zag nixs van prijzen staan ...
 
Ik rijd zelf ook met een stage 6 50cc (vlinderpoort) i.c.m een yasuni R en dat rijdt prima.

Een shot zal ongetwijfeld ook wel goed lopen, maar ik kan je zowiezo vertellen dat een Yas R het ook prima doet op die cilinder.
 
Een Gianelli Shot kost rond de 150 euro en een Yasuni R rond de 160. Dus maakt verder niet zoveel uit welke uitlaat je neemt, de Yasuni R is wel beter van kwaliteit.
 
hier kost de r toch een 180€ hoor

maar hier in Belgie hebben we denx geen shot ... zou ik dan moeten laten overkomen van nederland en liggek toch aan veel verzend kosten hé

en wat vind je van die dmp uitlaat ?
 
mja, snap 1 ding niet ,waarom een stage6 50cc en dan zulke uitlaten ,denk ook dat shot uit het rijtje gewoon het beste loopt..

verzendkosten naar belgie vallen reuze mee hoor , die 5 euro oid ..

maar waarom een stage6 koppelingshuis? als je ergens geld op wilt besparen doe het dan daar op , en neem een Hebo koppeling of gewoon std , dat wil al prima...

heb je die variateur ook al? want std Ice vario is al erg goed...
 
nee nu is die nog std

maar ik wil gewoon meer trekkracht hebben en toch niet 70cc rijden snappie :) want worden hier overdreven veel controles gedaan :)

en de nardo is die een aanrader ?
 
mja , het maakt niks uit of je nu 50 of 70cc hebt , je krijgt een bekeuring voor het vermogen , niet voor de cc's ...

persoonlijk zou ik gewoon een 70cc nemen met std uitlaat.. valt dan ook minder op ..
 
Shot presteerd beduidend beter dan de andere die erop staan!:) en de metrakit staan wel bekend om de trekkracht , maar daar kan de shot wel tegenop;) ligt gewoon aan je afstel kunsten!:)
 
Ik ben van belgië ;) dus is weldegelijk cilinder dat telt op de boete dat gegeven word

maar als je dan gewoon brommer wilt laten trekken als zot is het dan niet beter dat ik voor de Mk ga ?

Grtzz
 
Nou ff over welke uitlaat je kiest : het maakt allemaal niet zo veel uit, de ene presteert iets beter dan de andere, maar het gaat tè hard volgens de wetgeving.
En wat melf al zei, een hoogtoerige 50cc is opvallender dan een laagtoerige 70er.
Maar het is jouw keuze, persoonlijk denk ik dat je beter voor de Yasuni kunt gaan als je toch de 50cc pakt
 
Nja maar als ze je hier op de rollen in België hebben gezet en je brommer jankt toeren aan 50km/h en het is duidelijk dat die niet meer kan zul je niet worden beboet en mag je doorgaan en meestal mag je dan ook doorgaan zonder op der rollies te staan :X dus ik wil wel blijven 50 rijden maar moet dan wel lekker rap aan die top zitten :p
 
Ze zijn inderdaad laagtoeriger, en onderin toch meer koppel dan een 50cc snel.
En zoals melf zegt : je kunt beter met een 70 laagtoerig met std. pijp gaan rondrijden, dan trekt hij wel vlotjes en hij valt niet egt op. Dan is het bijvoorbeeld niet zo dat iedere keer dat je een agent tegenkomt dat je op de rollerbank moet, wat met zo'n jankende 50cc denk ik wel het geval is.
 
Back
Top