uitlaat bewerken

Status
Not open for further replies.
ja laatste of (wow klinkt wel bijdehand):D:D:D ja maar over 18 andwoorden zit er niks nuttigs tussen:D:D:D

nog een keertje proberen

als ik mijn jolly moyo 70cc comp ietskort wa gebeurt erdan en als het positiev is hoeveel moet ik hem dan inkorten

Originally posted by boekzippie
ja laatste of (wow klinkt wel bijdehand):D:D:D ja maar over 18 andwoorden zit er niks nuttigs tussen:D:D:D

nog een keertje proberen

als ik mijn jolly moyo 70cc comp ietskort wa gebeurt erdan en als het positiev is hoeveel moet ik hem dan inkorten

en stug blijven doorgaan he|( :|

Originally posted by boekzippie
okeej stel ik kort mijn uitlaat 2,3,4,5of aantal mm in wat dan??

Dan steekt hij minder ver achter je wiel uit. Maar ven serieus, dit is meoilijk te zeggen, maar meestal komt et erop neer dat ie ietwat hoger intoeren komt te liggen want de gassen reflecterne sneller, wel meot je dan voor de 1e conus in gaan korten. Maar bestel zon boek bij bol.com.

Je wilt niet leren, je stelt een vraag en wilt dus antwoord. Dit was niet zomaar te geven. In zo'n boek staan in iedergeval richtlijnen waaraan je je moet houden bij het maken/aanpassen van een uitlaat.

Volgens mij wil je alleen even tot in detail uitgekauwd hebben wat je aan je Jolly moet aanpassen om meer koppel te krijgen.

Voor meer koppel hoef je niet per definitie een dunnere tail te hebben .. vergelijk de Kund uitlaat maar met de VTM de tail van die kundo is echt misschien 50 % dunner en toch geen hoger koppel zelfs 2 nm lager...

Enne ik vind dit een beetje een te bijdehand topic dus sluit die bende wat mijn part ....

Originally posted by Ridderruud
Voor meer koppel hoef je niet per definitie een dunnere tail te hebben .. vergelijk de Kund uitlaat maar met de VTM de tail van die kundo is echt misschien 50 % dunner en toch geen hoger koppel zelfs 2 nm lager...

Enne ik vind dit een beetje een te bijdehand topic dus sluit die bende wat mijn part ....

Ook dan zijn er weer meerdere manieren om dat te berijken. Een dunnere tailpipe, lengte van expansiegedeelte, dunnere bocht.... Zelf heb ik niet zo erg veel verstand van uitlaten. Misschien zou Tino hier wat moois aan toe kunnen voegen.

Denk dat die reactie beentje onnodig was... Staan 3 voorbeeldjes en dat ik niet zoveel verstand van heb.

Dat closen ben ik het wel mee eens.

Status
Not open for further replies.
Back