uitgedaagd

I know :D volgens mij valt er flink mee te scoren.
Gelukkig zitten die sm's verder ook erg fijn in elkaar, nu nog iemand die zo gek is om er eens flink mee aan de haal te gaan.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Mij maakt het niet uit, Jacco :*

Hoogvliegers vallen diep, zullen we maar zeggen...

Slaat ook nergens op... ik zeg alleen maar dat mij het onwaarschijnlijk lijkt dat hun zoveel meer revolutionair bezig zijn dan wij kunnen ... de mensen, tuners hier in nederland ....weten ook waarover ze praten en zoveel valt er niet aan een tweetakt te veranderen dat je er nog even 5 pk aan het achterwiel mee wint tov. ons, en dan met een 29 mm carb tegen een 19 mm carb .. ach ik moet het eigenlijk zelf eens zien...... ga wel een keer naar zo'n race toe....

enne ik kan diep vallen ja ... maar voorlopig nog niet van plan.....:#
 
Is ook niet de bedoeling om iemand aan te vallen, Rudi... Ik wil alleen maar zeggen dat niemand heilig is, en dat bescheidenheid niet verkeerd is...

Over die hogere vermogens in het buitenland ben ik het eens, maar dat heb ik ook gezegd in dit topic...
 
Originally posted by NITROLOVER
op carol 2001 waren de snelste 70 cc scooters rond de 145 en als ik me niet vergis waren dat die van tvx
ik vind die tvx uitlaten niet zo bijzonder, ik heb nog een fotowtje van een liggen,iemand webspace?
 
1032171626-1.jpg
 
Tja ik kan het niet echt goed zien, maar ik vind hem toch aardig aan de dikke kant, de lengte lijkt me te lang ook... Tenminste om een beetje hoog in de toeren te komen...
 
Originally posted by Sjoerdyo
Tja ik kan het niet echt goed zien, maar ik vind hem toch aardig aan de dikke kant, de lengte lijkt me te lang ook... Tenminste om een beetje hoog in de toeren te komen...

is een zip he, zijn kleine scootertjes
 
Die TVX op die plaatjes is niet dezelfde als die wat kai (Sosa) erop wil zetten. Die wat hij wil heeft zeg maar een kromming erin. Iets zoals de Black Swan heeft.
 
Wij hebben met onze zip en de oude wedstrijd cilinder van Yrio 21 pk op het achterwiel. Alles malossi alleen de carb is een 25 mm dell. Ook italiaanse tuners zijn aan de wetten van wat mogelijk is gebonden dus nederlanders kunnen ook dezelfde pk's halen. Alleen hier hebben denk weining mensen zin en geld om zulke pk's te zoeken.
 
Originally posted by BART#21
Wij hebben met onze zip en de oude wedstrijd cilinder van Yrio 21 pk op het achterwiel. Alles malossi alleen de carb is een 25 mm dell. Ook italiaanse tuners zijn aan de wetten van wat mogelijk is gebonden dus nederlanders kunnen ook dezelfde pk's halen. Alleen hier hebben denk weining mensen zin en geld om zulke pk's te zoeken.

oftewel 21 pk uit een 50?

Uitdraai?
 
Back
Top