uitgedaagd

Denk dat er ook niemand is die zoiets ooit heeft uitgeprobeerd....
ZOu wel vet zijn als iemand het doet, ben erg benieuwd. Misschien wil scootin' hem wel testen....maja.....volgens hen is technigas toch beter :p
 
Originally posted by mhr4ever
Denk dat er ook niemand is die zoiets ooit heeft uitgeprobeerd....
ZOu wel vet zijn als iemand het doet, ben erg benieuwd. Misschien wil scootin' hem wel testen....maja.....volgens hen is technigas toch beter :p

Op zich die Pia pijp ziet er niet zo verkeerd uit, beetje Jolly achtig, maar korter.

Maar die Mina pijp is echt te erg.

+ Die Dempers zijn UBER lelijk.
 
Ik vindt de pia versie ook wel leuk eruit zien, en die pic van Lieuwe vindt ik echt cool! Vindt de Demper ook wel "uber"
 
Juist, een andere demper is zo geregeld... Wel vaag dat de complete ophanging er al aan zit... Hij heeft OF 1 ophangpunt, of er hoort nog een beugel bij...
 
Jongens....TVX is gewoon een scooterboer die zelf uitlaatjes en kappen fixt. Die uitlaten die op Jolly lijken zijn productiepijpen, die op de Zip en die Minarelli gewoon racepijpen...En niet te koop. Ps. Die Zip ging echt verschrikkelijk hard.
 
nu we tog net bij uitlaatjes zijn .... hoe kan het eigenlijk dat twins door een of ander duitse scoot met een leovinvi s of zx werd gevlammed @ scooter-attack weekend - drag
 
Voor zover ik het heb gezien, is dat helaas niet waar :)

Er waren 2 snelle Zip's, en Thomas' Zip... De snelste Duitse Zip had een Malosssi-rotor, MHR Speed-cilinder & Team 2000-uitlaat... Verder nog een 25mm DO, maar dat weet ik niet 100% zeker... Valt dus niet in de catagorie Leo S of Leo ZX...

Persoonlijk vind ik je vraag redelijk offtopic, maar ik wou het toch ff de wereld uit hebben...
 
De reden dat je nooit zo´n TVX pijp ziet is dat ze echt haast nergens zo´n ding verkopen. ik heb bij nog geen enkele dealer of een onderdelensite een TVX pijp gezien.
 
Originally posted by r-ox
maar dat is een kreideler met een heel apart blok en die hebben geen 26 pk d8 ik
2x 18mm, roterende inlaat e.d.
dat blok is speciaal gebouwt op vermogen is niet zomaar een straatblok waar je veel vermogen in kan krijgen.
en die hoge top komt door 52 versnellingen



Oude Kreidler 50cc racer van Cees van Dongen (zoek maar 'es op wie dat is) bij ons op de Dynojet bank had 18 pk aan het achterwiel @ +/- 16000 rpm

Top (afhankelijk van gearing) ligt tegen de 200 km/h (en met lichte coureur en goede stroomlijn)

Ik vind het hard zat



:W :W :W
 
Originally posted by mario




Oude Kreidler 50cc racer van Cees van Dongen (zoek maar 'es op wie dat is) bij ons op de Dynojet bank had 18 pk aan het achterwiel @ +/- 16000 rpm

Top (afhankelijk van gearing) ligt tegen de 200 km/h (en met lichte coureur en goede stroomlijn)

Ik vind het hard zat



:W :W :W

mijn oom heeft dus zo'n Van Veen Kreidlertje in de schuur staan :W ..

Maybe moet ik dat ding maar ff fixxen voor een blaas in lelystad...


Grtz. Jeroen
 
24pk? ik vraag me ook idd af of dat wel gaat.. in de wegrace van de jaren 70/80 had je 50cc wegracers met 22pk! maar die staan dan iedere dasg te tunen met 8man team dus... 24pk is aardig veel..:S
 
Back
Top