uitgedaagd

Originally posted by Arne
Jongens....TVX is gewoon een scooterboer die zelf uitlaatjes en kappen fixt. Die uitlaten die op Jolly lijken zijn productiepijpen, die op de Zip en die Minarelli gewoon racepijpen...En niet te koop. Ps. Die Zip ging echt verschrikkelijk hard.

Met een rijder van 45kg en een scooter van 50kg kan iedereen hard...
 
Originally posted by Joor


Met een rijder van 45kg en een scooter van 50kg kan iedereen hard...

Die gast die paar dagen terug hier ergens naast die Polini Zip SP Stond, kwam met zijn schouders net boven het stuur uit....

Minimensen daar in italie

in de 125cc reed er een Hr Sabbatino mee , die was 1.51 en 41 kg
 
Dit gaat echt nergens meer over... Waar heb je het over? Bedrijfstoerental lijkt me ook vrij belangrijk, en vertanding, en het praktijkvermogen en koppel dat je op zeer hoge snelheid overhoud...
 
Originally posted by #BB#
24pk? ik vraag me ook idd af of dat wel gaat.. in de wegrace van de jaren 70/80 had je 50cc wegracers met 22pk! maar die staan dan iedere dasg te tunen met 8man team dus... 24pk is aardig veel..:S

22 Krukas PK's zeker? Lijkt me daarom nog ziek hoog voor die tijd, maar ja...
 
De van Vayne kreitlers zijn megaveel sneller en hoger kwa vermogen dan een scoot ooit zal bereiken .. komt door de weinige verliezen die ze hebben in de overbrenging en de roterende inlaat .. veel versnellingen nodig om op het beste bedrijfstoerental te blijven.....
 
Back
Top