uitgedaagd

Ik geloof er weinig van...

En over je uitdaging; je zult wel vet gevlamd worden, Ruud ;)

Ach, misschien rijden er wel snellere scooters onder de niet-I-netters rond dat wij ooit zullen denken...

Maar; meten = weten, ik ben benieuwd...
 
Originally posted by zagon
ik wil op de volgende meeting (echte goeie meeting;)) wel tegen een stel 50 mhrretjes (ac) racen
@ Almelo heb ik je gevlamd, op de volgende meeting wil ik wel kijken of het me nog steeds lukt.
 
Ik denk het ook bart !! Maar ik wil het best proberen hoor met die tank van me... is zo log als het maar kan haha.. maar wel leuk....

Ik zal anders eens mijn blok onder een sonic hangen kijken wat er dan gebeurt.... misschine kan ik de sprint kampioenschappen wel eens winnen dan... zet ik wel xander of fonso op mijn scoot want ik weeg 25 kg meer dan hun haha.
 
Originally posted by Big B NRG
is dat mogelijk dan om 24 pk uit een speed cilinder te halen?!
Wat voor krukas heeft die jongen dan wel niet...

Dat kan. Niet theoretisch aan. Malossi kan het, dus kun jij het ook. Enige beperking is je tijd, gereedschap en kennis.

Wie is Gijs?

Zagon > Ik ben bezig met een 50cc Bidalot AC + 19mm. Leuke sport.
 
en je geld .. heb je het budget van malossi wel eens gezien..... zie het ook niet gebeuren dat wij het vermogen halen van die repsolmotorenwegracers ook al heb je tijd en geduld....
 
Die assen houden dat met gemak .. is geen enkel probleem .. zijn oersterk en uitgebalanceerd tot 19000 rpm... en hoe hard je rijdt is iets wat je zelf kan bepalen met je vertanding .. hou nou eens op met die algemene vragen die niemand kanbeantwoorden .. Metrakit haalde met een top due een top van 170 of zo dus ..... zegt genoeg ....
 
Originally posted by JaguaRox
Hmmm, ik zou wel een keer tegen Mr Polini Evo wille sporten...:)

houw je mij er buite :# j/k

maar ik ben blij als ik 15 pk haal :) (kan dat uit een untuned evo? moe wel lukke. :rolleyes: )

ik wil wel x sporte, op meeting ofzo. als er weer es 1 is :W
 
damn hoeveel pk haal ik dan uit mijn setup????
70cc giet polini
verserkte krukas -> weet nog niet welke
19 mm carbu
HRR koppeling hebo
top racing voorvario

zie wel altijd mensjes die met hun nitrotje 130 doen met een kit van metrakit?

pfff en ik ging maar 100 met mijn peusjotje AC :rolleyes: :rolleyes: anyway denk toch dat de boostertjes de meeste onderuit rijden in optrekken maar snelheid is iets anders

iemand nog een sugestie voor setup?

greetz en veel geluk met de uitdaging...
 
damn hoeveel pk haal ik dan uit mijn setup????
70cc giet polini
verserkte krukas -> weet nog niet welke
19 mm carbu
HRR koppeling hebo
top racing voorvario
Yasuni R uitlaat

zie wel altijd mensjes die met hun nitrotje 130 doen met een kit van metrakit?

pfff en ik ging maar 100 met mijn peusjotje AC :rolleyes: :rolleyes: anyway denk toch dat de boostertjes de meeste onderuit rijden in optrekken maar snelheid is iets anders

iemand nog een sugestie voor setup?

greetz en veel geluk met de uitdaging...
 
Originally posted by Ridderruud
Die assen houden dat met gemak .. is geen enkel probleem .. zijn oersterk en uitgebalanceerd tot 19000 rpm... en hoe hard je rijdt is iets wat je zelf kan bepalen met je vertanding .. hou nou eens op met die algemene vragen die niemand kanbeantwoorden .. Metrakit haalde met een top due een top van 170 of zo dus ..... zegt genoeg ....

metrakit haalde op carol 2001 een top van 168 digi met een pro race
 
Originally posted by Ridderruud
en je geld .. heb je het budget van malossi wel eens gezien..... zie het ook niet gebeuren dat wij het vermogen halen van die repsolmotorenwegracers ook al heb je tijd en geduld....

Ach, misschien blijven we er iets achter, amar als je ziet hoe ze zulke vermogens neerzetten denk ik dat de Nederlandse tuners er ooit zelfs overheen gaan. Maar goed, je bent niet naar franco geweest he? Ik ga het i.i.g. zeer spoedig proberen.
 
Back
Top