uitgedaagd

er komt een tvx uitlaat onder de benelli van kai.....

en gijs is makker op forum, uit almelo... als peugot tuner bekend.. die gele speedake is van hem, de tkr etc....
 
Originally posted by JaguaRox
Zal moeilijk worden die 15pk, ik haal nu iets van 13pk

nou dat vind ik nog mooi 13pktjes.

maar ik wil nog wel binnen rotor nemen, italkit ofzo. en me cilinder af laten werken op de carter of hoe je dat ook noemt, dat de spoelpoorten mooi over lopen.
 
dus ik heb bij deze al 2 genodigden voor de sprint volgende meeting:D

:Joor en mhr#27

we zullen zien jongens:p

Ik zal mijn nieuwe truckendoos 's ff openzetten....
als het goed is ga ik er best leuke dingen mee doen (m'n blok) en als het ff goed uitpakt krijg ik er nog wat vermogen bij;)

maar goed, dat horen jullie nog wel:p

grtzz, Jacco.
 
Originally posted by zagon
dus ik heb bij deze al 2 genodigden voor de sprint volgende meeting:D

:Joor en mhr#27

we zullen zien jongens:p

Ik zal mijn nieuwe truckendoos 's ff openzetten....
als het goed is ga ik er best leuke dingen mee doen (m'n blok) en als het ff goed uitpakt krijg ik er nog wat vermogen bij;)

maar goed, dat horen jullie nog wel:p

grtzz, Jacco.

Is goed, ik heb er ook weer een poefje bij op de 50AC.
 
Hey gasten we hebben het over Italie waar ze dus zo'n beetje altijd over krukas vermogens praten ..... maar goed ik ben benieuwd ... tino bouwt ook uitlaten voor EK-racemotoren en die racen ook tegen italianen .. dus de kennis is er genoeg in nederland.. ik zou wel eens een italiaanse racescooter willen zien .. en tegen willen sprinten met mijn blok op een sonic .. ben benieuwd of ik het zo vreselijk zou afleggen .. ik denk dat dit nog wel meevalt namelijk....
 
dat denk ik ook, het lijkt mij niet echt mogenlijk dat er scoots zijn die nog veel vetter gaan als die van jouw namelijk, die klinkt al als een f16 als je opstijgt/wegrijd:p


ennuh Joor: als jouw poefje werkt, en die van mij ook, kunnen we misschien eens meeten, en wat info uitwisselen die voor ons allebei erg leuk en behulpzaam zou zijn;)

grtzz, Jacco.
 
Maar we vergeten 1 ding, Rudie hoeft zich niet aan restricties te houden de italiaanse racers wel...

In Franco waren er ook geen restricties?
 
Originally posted by zagon
dat denk ik ook, het lijkt mij niet echt mogenlijk dat er scoots zijn die nog veel vetter gaan als die van jouw namelijk, die klinkt al als een f16 als je opstijgt/wegrijd:p


ennuh Joor: als jouw poefje werkt, en die van mij ook, kunnen we misschien eens meeten, en wat info uitwisselen die voor ons allebei erg leuk en behulpzaam zou zijn;)

grtzz, Jacco.

Probleem is dat er voor mij veel regeltjes zijn waar ik me aan moet houden. Zoals AC, Std. ontsteking en 14mm carb.

Je weet me te vinden lijkt me, anders je broer wel ;)
 
Originally posted by Sjoerdyo
Maar we vergeten 1 ding, Rudie hoeft zich niet aan restricties te houden de italiaanse racers wel...

In Franco waren er ook geen restricties?

Jawel, alles moest Malossi en 19mm uiteraard.
 
Originally posted by Mr Polini Evo




maar ik ben blij als ik 15 pk haal :) (kan dat uit een untuned evo? moe wel lukke. :rolleyes: )


ik haalde 14,7 met een team,pro race uitlaat,overrange en 24 mm vlakschuif.
op mina lc :)

dus misschien als je heel erg goed je best doet

:)
 
Originally posted by zagon
dat denk ik ook, het lijkt mij niet echt mogenlijk dat er scoots zijn die nog veel vetter gaan als die van jouw namelijk, die klinkt al als een f16 als je opstijgt/wegrijd:p

Je kunt je ook wat bescheidener opstellen...
 
Originally posted by r-ox


metrakit haalde op carol 2001 een top van 168 digi met een pro race

AHUM vriend, 138 digi stond er op dat tellertje, de foto's heb ik nog...

Kom eens uit die Pro Race droomwereld man. ;)
 
Dat ze in Italie vlammen geloof ik allemaal wel, dat ze zo verschrikkelijk veel meer vermogen zouden heb geloof ik dus niet.
Toch word ik wel nieuwsgierig naar de vermogens die ze dan met die 80cc malossi's halen op die Dwergbi SM's.

Edit: voor de :Z mensen dus: zonder vario overbrengings verliezen..
 
Back
Top