Uiterlijk vertoon!

Status
Not open for further replies.
Andersom juist. Ik zou persoonlijk nooit met zon tijgermotiefje gaan lopen. Zeker de onderste dus. Als is het wel een wijvenmerk.
 
r0bert said:
Moet het merkje persé opvallen of is h&m niet stoer genoeg in duitsland?

moet persé opvallen, anders vind ik het niet mooi :rolleyes:

:?

btw. h&m kwalitijd kun je echt niet met dit verglijken ;)

AdiozZz
 
Ik heb 4 jaar geleden een, uiteraard dure, D&G bril gekocht, doe ik zo snel niet meer. Na 2 jaar is het model passé en zet je 'm eigenlijk nooit meer op...
 
Tyrone said:
eh mensen ik ben van plan een nieuwe zonnebril aanteschaffen.. wil ff een paar menigen horen :) welke jullie vette vinden ;)

deze:
*foto*

of deze:
*foto*

laat maar ff horen :)

AdiozZz


Allebij niet, koop een aviator :p
 
Bovenste is het model mooier, en de onderste de kleur, is die bovenste niet in het zwart verkrijgbaar of iets anders? :X

edit: Laatst een supervette van Prada gezien, zijn echt supermooie brillen van hendrik :p
 
Gister een Calvin Klein bril gekocht, wou eens een goede voor oa in de auto ipv al die goedkope rommel.

Was afgeprijsd van 125 euro naar 65, omdat het een modelletje van vorig jaar betrof (niet boeiend voor mij)
 
vind ze allebei erg vet hendrik ! :W

Ik vind t bovenste model mooier.. die print zieje irl niet zo duidelijk omdat er dan toch geen licht achtervalt..
 
Ik heb gewoon een simpele van 80eu van Rudy Project. Tijdloos model, zit goed, kijkt goed. Ben der blij mee :) Hij doet uiteindelijk hetzelfde als die 2 van hierboven :+
 
r0bert said:
Moet het merkje persé opvallen of is h&m niet stoer genoeg in duitsland?
Waar slaat deze opmerking nou weer op :X

Respecteer iemand zijn smaak , en dat dat even wat duurder is, LB! Hij vraagt toch om een mening over die 2 zonnebrillen, niet over een H&M geval..
 
Tyrone said:
eh mensen ik ben van plan een nieuwe zonnebril aanteschaffen.. wil ff een paar menigen horen :) welke jullie vette vinden ;)


laat maar ff horen :)

AdiozZz

Ik zou voor de onderste gaan, zeker als je die sterretjes op het glas eraf kunt trappen :p . Maar Heinrich, waarom koop je ze niet gewoon allebei :winner:
 
Carlosz said:
vind ze allebei erg vet hendrik ! :W

Ik vind t bovenste model mooier.. die print zieje irl niet zo duidelijk omdat er dan toch geen licht achtervalt..

idd die armani heb je ook in zwart.. maar deze havana style vind ik ook wel vet opzich :)

@ michiel: van die dior heb ik dat eerste model al.. die zit erg fijn.

@daniel: right ;)

iig thx mensen voor de reacites :) ga nu voor de bovenste denks :W

AdiozZz
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top