Uiterlijk vertoon!

Status
Not open for further replies.
@Xander; Mijn breil was 300euri..
@Daniel; Ik heb zelf ook vrij dunne polsen. Mijn breil is zoals nicolas zegt vierkantig en dat staat echt prima :)
 
Mijne ook zoiets, volgens mij 280 oid, maar dat doet er niet toe :) tot nu toe geen spijt van gehad. Wel van de kras, binnenkort maar eens naar de juwelier toe om hem netjes te laten maken.. ik erger me kapot aan die kras :X
 
Net gekocht:

J.C. Rags broek. Hij is groen, maar lijkt een beetje vaag door de kwaliteit van de foto.

122yzo7.jpg


Jack&Jones shirt/polo.

122yzw5.jpg


En nog een Björn Borg boxer.

:)
 
Waar kan je een horloge laten polijsten dan, ik heb het ooit eens gevraagd bij de juwelier in de buurt maar die zij dat er weinig aan te doen was :?
 
Ik heb van Breil een Ducati Limited Edition horloge, rubberen band met Ducatie logo's erin, carbon wijzerplaat, ding zit nu ook vol met krassen en het bandje is nu gebroken. Echt zonde maar ga em binnekort laten maken.
 
Vassago said:
Die stretch uitvoeringen hebben er ook 3 bij mij. Deze was ook wat duurder dan de standaard, waarschijnlijk ligt het daar aan. :)
De ''nieuwe collecties'' van oa SI & La Coste hebben idd 3 knoopjes vind het zelf niks mooier maarja :)
 
Waar haal je dit soort broeken :)

en waar heb jij die gehaald


ErwinZ said:
Net gekocht:

J.C. Rags broek. Hij is groen, maar lijkt een beetje vaag door de kwaliteit van de foto.

122yzo7.jpg


Jack&Jones shirt/polo.

122yzw5.jpg


En nog een Björn Borg boxer.

:)
 
razorr said:
Waar haal je dit soort broeken :)

en waar heb jij die gehaald
Ik heb wel eens zo'n cargo broek gekocht bij een Bjorn Borg winkel, maar iedere andere kleding winkel heeft ze ook :rolleyes:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top