Twins Speed Zip SP 2000

ik zou de accenten wel verchromen, zoal de demper uiteinden en de ophanging enz. de paarse demper opzich zal ik zo laten.

komt goed met deze zip:W

@ Tommy : Ja toch eigelijk blijf je het altijd wel zien dat het een 06 is, die dingen die je noemt wou ik dan allemaal laten verchromen op de ophanging na( die zie je eigelijk niet dus)O-)

@ Jordi: Dat was eerst de bedoeling om te laten doen:P om alle dingen BEHALVE de demper te laten verchromen( nou ga ik wel twijfelen over wat ik eigelijk moet doen)
In iedere geval bedankt voor de reactie:*

Hoe krijg ik trouwens gewoon alle quotes in 1 post??

multiquote_off.gif

he ben jij gister (maandag) even wezen knallen? bij dvv terein?
zover ik weet ben jij namelijk de enige uit duiven met iets wat echt snel loopt .. ik was aan het trainen namelijk.. en jammer dat je er niet was zondag.. laat me maar keer weten als je in de buurt gaat knallen.. ben benieuwd! :eek:

hey hey er zijn snellere in duiven hoor:)

maar aap schiet nou is een keer op man8P en ga je ook rijden op zandvoort of wat?

ik mag de baan op s6hok rond :D

hey hey er zijn snellere in duiven hoor:)

maar aap schiet nou is een keer op man8P en ga je ook rijden op zandvoort of wat?

ik mag de baan op s6hok rond :D

Hahaa ja zekers mijne rijd niet zo hard rond de 50km ong:P
Zip is almost klaar, komt nieuwe kappenset op word nog gespoten etc en dan ben ik zekers op zandvoort:)
Doen we daar anders nog wel ff rijden8)

en wat moet je eigenlijk met een mycron 3? aim kopen? :P joooooooooow

Kan ik tenminste keer goed alles bijhouden:D Nee hoef ook geen aim deze is goed voor mij dus:P

heb jou nog nooit zien knallen door duiven dus vandaar

en wou je zeggen dat jij sneller dan mitchel bent?

Nou nick zo snel is me zip ook weer niet:P hahaha ,maar waarschijnlijk wel 1 van de 2 snelle die in duiven rijden ( alleen jimmy komt nooit buiten met ze zip:+:P)

dat zegt die toch niet Nick
hij zegt alleen dat er nog meer snelle zijn in duiven

@ mitchel
wanneer ga je x na een meeting hier in de buurt dan? gaan we wel ff sprinten:P

Wanneer er 1 is en goed weer dan ben ik wel aanwezig.
Zowieso doen we nog ff sprinten, ben aankomend seizoen toch vaak met jullie mee dus
:)

Hoe is het trouwens verder gevorderd met jou hok dan?

Kan ik die kappenset nog komen ophalen zondag?

Tuurlijk, we spreken op msn ff af hoelaat oke?

Vandaag even zippert uit de schuur gehaald en gereden aangezien het niet zo heel slecht weer was.
Hier paar pics

En ga over 1 a 2 weken op de testbank, om even te kijken wat die scoort en wat verder afstellen
Oude kappenset is nu verkocht aan edwin.
Heb nu een nieuwe kappenset met een L&M carbon voorspatbord.
Zal in de loop van deze maand bezig gaan met de kappen en dan richting de spuiter.

Last edited:
''hey hey er zijn snellere in duiven hoor:) ''

dat stond er :*

nou ja er zijn dan MEER snelle in duiven,,,en miss ben ik wel sneller als mitchel...weet niet dat zie ik wel een keer op een meeting

maargoed kom jij anders een keer naar meeting...kan je zien hoe snel ik ben8P

Kijk hem zitten,, klaar om te gaan knallen. Dat banken komt wel goed man moet je maar keertje mee gaan met mij:P. Je blokje staat aardig schuin dat vind ik iets minderx|. Verder ben ik benieuwd naar je nieuwe kappenset.

gr dennis

Back