Twins Speed Zip SP 2000

boeje..

dan zorg je er tog gewoon voor dat het na zandvoort klaar is..
genoeg mensen die op zandvoort nog komen met gebeunde kappen en scooters die eigelijk nog niet helemaal klaar zijn zo is het ieder jaar:P

is mooi bewerkt:W benieuwd wat je er ditkeer van bakt:winner:
succes pik;)

Klopt, dat kan ook maar ik sta liever met een complete scooter aan de start:)

Bedankt nog en zie je zowieso op zandvoort wel;)

Dat zal bij mij ook wel zijn;)..Boeiend, zolang het maar hard gaat toch?

Ja dat zeker als het maar hard gaat dan zit je altijd goed:)
Mag je in de scooter 70 klasse wel zonder bepaalde kapdelen(zoals achterkap) rijden?

Klopt, dat kan ook maar ik sta liever met een complete scooter aan de start:)

Bedankt nog en zie je zowieso op zandvoort wel;)

Ja dat zeker als het maar hard gaat dan zit je altijd goed:)
Mag je in de scooter 70 klasse wel zonder bepaalde kapdelen(zoals achterkap) rijden?

zandvoort word zekers chill:W
ik denk dat iedereen het liefst met een complete scooter die klaar is aan de start verschijnt, enkel lukt dat niet altijd. ik vind het belangrijker dat het er goed uitziet als dat het klaar is en het resultaat wat minder is;(

je mag in de scooter 70 enkele kleine kapdelen weglaten. volgensmij moest er 70% opzitten.
aangezien zip niet zoveel kappen heeft ben je al over die 70% heen als je de achterkap eraf haalt:(

ik reed afgelopen seizoen altijd zonder kap die voor de cilinder zit, dat mag bijvoorbeeld weer wel:)
ik ga mijn blok vandaag even in elkaar zetten:W
spreek je snel en check je projectpagina binnekort wel weer even*D

Mijn andere aankopen gedaan :
Keihin 28mm met serienummer

En tevens een andere auto aangeschaft:)

En ook tevens wat moois gekregen voor de aankleding van de zip

Velgen en kappen gaan naar de spuiter, alleen de velgen zullen klaar zijn voor zandvoort en de kappen komen erna pas:(

Last edited:
Lang niets meer laten weten, niet zo veel meer bezig geweest met de scooter.
Heb vanavond een afspraak staan om te banken, dus meer info volgt vanavond.
Scooter zal kwa kappen en velgen ook nog niet klaar zijn voor sluikil, maar pas de week erop maar wil zowieso gaan rijden dus:)

Lang niets meer laten weten, niet zo veel meer bezig geweest met de scooter.
Heb vanavond een afspraak staan om te banken, dus meer info volgt vanavond.
Scooter zal kwa kappen en velgen ook nog niet klaar zijn voor sluikil, maar pas de week erop maar wil zowieso gaan rijden dus:)

Verstandig om toch maar eens te gaan rijden of het nou met of zonder kappen is|(. Spreek je zondag op sluiskil wel. Sprintje?:#

Verstandig om toch maar eens te gaan rijden of het nou met of zonder kappen is|(. Spreek je zondag op sluiskil wel. Sprintje?:#

Zowieso zie je ik je zondag aangezien ik tegelijk met jullie vertrek:P

Vandaag gebankt , ging wel redelijk voor de 1e keer straatafstelling, en bij de 1e en 2e run was de zip nog niet op temperatuur helemaal.
1e run : 18,9pk
2e run : 19,8 pk
3e run : 20,46 pk
Grafiek krijg ik nog , dus die post ik gelijk.
Niet echt veel kunnen doen aan het afstellen, maar ga binnekort terug naar twan om de rest te doen:)

Waarom heb je er nog zo weinig aan kunnen doen dan?;)

Maar ik neem aan dat je nu weet wat er nog beter kan kwa afstelling dus dat kan je dan toch op straat doen:)

Waarom heb je er nog zo weinig aan kunnen doen dan?;)

Maar ik neem aan dat je nu weet wat er nog beter kan kwa afstelling dus dat kan je dan toch op straat doen:)

Ja klopt, maar we waren op een prob gestuit dat die net een beetje boven de 13k uitkwam terwijl die 13,5/13,8 k moet draaien.
Hij moet dus meer toeren maken waardoor het vermogen ook ophoog gaat, maar hoe lichter de rollers hoe minder vermogen en toerental gaat bijna niet omhoog:S
Heb maar uurtje gebankt, twan moest optijd weg en heb afgesproken om na sluiskil terug te komen voor de andere pk`s:P

Iig achtergekomen wat er vervangen moet worden:
V-snaar is op
Rollen zijn op
Halfpoulie kan afgedraaid worden
Dat zou zowieso al weer 6 tienden ong gaan schelen

Loopt er niks aan ofzo? denk aan poulies oid.

Zou je best gelijk in kunnen hebben, maar tegen wat zouden me poulies moeten aanlopen dan?
Zit nu 1 deel malossi 1 deel origineel in, laatst reed ik met originele poulies en toen draaide die gewoon 13,7 k ongeveer.
Maar met deze poulies trekt die wel gewoon beter op dan met die originele, moet anders maar even andere halen of lenen om te kijken of dat het is

hey mitchel ga je wel rijden op sluiskill of niet want je kappen zijn nog niet klaar toch?
of ga je met je ongespoten kappen rijden?(beter van wel:P)

Ja man, ik ga wss wel rijden maar wou eigelijk niet gaan omdat de kappen+ velgen niet klaar zijn, maar wil eigelijk gewoon daar rijden dus ik ga gewoon met jullie mee morgen

Andere uitlaat gekauft

Binnekort even banken kijken wat het verschil is.
Krijg vanavond ook mijn kappen terug en moet nog even malossi poulies kopen , dus daar ook meer fotos van na vanavond.

Suweet, wachtend op de kappen:W

Jazeker, ik heb ze morgen bij me thuis liggen, om te kijken of er nog blanke lak laag over heen moet, maar fotos komen zowieso
Ik kom anders morgen ff checken naar je zip ok?

Nice ben benieuwd naar je kappen,
Je gaat toch wel mee naar Hengelo volgende week?

Ik ga 100% mee , alleen moet even kijken of ik een aanhanger heb of met 1 van jullie mee kan ok?

Achterkap en voorspatbord heb ik alvast terug
Krijg alleen de kleur niet helemaal goed op de foto, maargoed dan ben je vast een idee.

Demper ook gepolijst, vond het zelf toch mooier als het zwarte.

De zip loopt momenteel ook stukken beter als toen die de bank opging, andere rollen-vsnaar en andere malossi poulies hebben toch geholpen.(had eerst 1 deel malossi nu 2 delig), draait momenteel 13,8k dus zit ong wel goed:)
Vrijdag en zaterdag krijg ik de laatste kappen binnen, dus dan staat die klaar voor hengelo
Tot hengelo iedereen:)

Last edited:
Back