Twins Speed Zip SP 2000

Sproeier 140 erin gedraaid, luchtschroef wat gepield , van 3,8 naar 3,5 gegaan, en scooter krijg ik eindelijk boven de 13k:D
draaide nu 13,2 en dat was geen volgas omdat de weg iets te kort was

Maar de zip staat wel te koop, reden hier voor is dat in gewoonweg een mooie auto wil gaan halen, en daarna weer een scooter ga opbouwen.
Dus bij deze de zip staat te koop, maar word pas na Nijmegen verkocht;)
 
Denk dat het je minder kost om effe door te sparen dan deze te verkopen en weer opnieuw beginnen. Dus btr verkoop je hem niet+pippi+


Ja maar heb momenteel ff geld nodig voor een nieuwe auto, dus vandaar:p
En wil hierna iets anders beginnen zonder kappen etc dus word ook weer goedkoper:)
 
Ja maar heb momenteel ff geld nodig voor een nieuwe auto, dus vandaar:p
En wil hierna iets anders beginnen zonder kappen etc dus word ook weer goedkoper:)

Kappen of een sprintframe met alles erop en eraan scheelt mekaar niet veel hoor, maar snap wat je bedoeld. Succes met zoek van een nice ride
 
Hier nog wat fotos, zip rijd voor het laatst mee op sbo nijmegen daarna gaat die in onderdelen de deur uit:(
Velgen krijgen nog wel een kleurtje


Hier met de andere snelle scootahh
 
ik hoor af en toe wel wat door de wijk knallen nu ik een straat verder woon! haha. kom mssn nog wel even kijken @ sbo dan! of ik zie je nog wel een keer rijden 8)
 
Laat dan je autovelgen spuiten:+

Hahah ja dat is ook een goede ja;)
Nee de velgen van de zip moeten gedaan worden, even fotoshoot houden voor mooie wallpaper op me kamer.

ik hoor af en toe wel wat door de wijk knallen nu ik een straat verder woon! haha. kom mssn nog wel even kijken @ sbo dan! of ik zie je nog wel een keer rijden 8)

Waarschijnlijk hoor je me strx nog want moet weer even testen:p
 
Hallo mensen.
Dit topic kan dicht aangezien de zip in zn geheel verkocht is:(
Helaas en jammer, maar moet er eens van komen.
Veel plezier van gehad alleen moest wel harder gaan @ sbo:p
Eerst nu een nieuwe auto, en dan begin ik weer met een scooter alleen dan wat lichters en meer vermogen.
Jullie zien me dan weer verschijnen

Laturrrr,
 
Back
Top