Twins Speed Zip SP 2000

Update 2 aug 09

Heb inmiddels de roost verkocht, en een team 2006 ervoor terug gekocht ( alleen nog even goed poetsen )


Velgen + carterkap laten stralen, is makkelijker voor het spuiten.
En de kickstart nieuw likje verf gegeven



img4623n.jpg



Velgen zullen pas na Heerenveen en Lemelerveld gespoten worden, omdat mijn spuiter 2 weken op vakantie is.
 
Klotezooi, team pijp erop geschroefd, rijden maar.
Draait niet boven de 13k en voelbaar minder vermogen, terwijl de afstelling hetzelfde is als de roost maar de roost liep veel beter
Weet iemand de oorzaak hiervan?
 
Klotezooi, team pijp erop geschroefd, rijden maar.
Draait niet boven de 13k en voelbaar minder vermogen, terwijl de afstelling hetzelfde is als de roost maar de roost liep veel beter
Weet iemand de oorzaak hiervan?

... Stel hem eens af met deze uitlaat dan ...
Een meer voor de hand liggende optie ga je niet vinden.
 
Klotezooi, team pijp erop geschroefd, rijden maar.
Draait niet boven de 13k en voelbaar minder vermogen, terwijl de afstelling hetzelfde is als de roost maar de roost liep veel beter
Weet iemand de oorzaak hiervan?
Je zegt het zelf al, het is de afstelling van de roost uitlaat 8P


Mooie zip dit, kappen staan hem goed!
 
Nee jongens, ik had er eerst ook een team 2006 op, draaide nooit boven de 13k ook niet op de bank.
Daarna roost erop , niet eens afgesteld en liep gewoon veel beter:S
Nu weer roost verkocht, omdat ik beter een team 2006 kon pakken volgens ant, omdat de cilinder ook bij hem getuned is.
Maar voel echt merkbaar minder vermogen, lichtere rollers resulteert in hetzelfde en komt echt niet dik boven de 13k uit

en bedankt patrick voor de reactie;)
 
Dus gewoon weer een Roost kopen dan :p

Als Ant zo zeker is van zijn zaak. lekker hem het probleem oplaten lossen op z'n bank.

Voor de rest een zeer nette zip. dat mag wel gezegt worden.
 
Dus gewoon weer een Roost kopen dan :p

Als Ant zo zeker is van zijn zaak. lekker hem het probleem oplaten lossen op z'n bank.

Voor de rest een zeer nette zip. dat mag wel gezegt worden.

Dankje voor de complimentos
Klopt, maar het kan ook ergens anders zitten, ik ga binnekort banken en dan alles testen, dan weet ik ook meer

Had je bij hem eerst even een Team op de bank moeten testen tov de Roost pijp ;)

Nu heb je overhaast veel geld uitgegeven om nu nog meer geld uit te kunnen geven.

Gr

Ja klopt, ik had het beter eerst kunnen testen.
Maar heb eerst de roost verkocht en van dat geld de team gekocht.
Had niet zoveel geld om 2uitlaten te houden snapte:p
Ben dr nu wel achter dat de scooter meer toeren moet draaien, maar ga tussen de 9e en 15e even banken dus
 
Daar zouden jullie wel is gelijk in kunnen hebben, ik ben wel van 148 naar 152 gegaan, maar dat gedaan omdat met 148 bougiekleur niet helemaal mooi was.
Ik ga het iig proberen want dat zou natuurlijk alles kunnen verklaren.
 
Rij je met een keihin?, want vind je sproeiermaat wel erg groot(152). Controleer anders even of je luchtstelschroef etc nog allemaal goed staat en of je gasnaald ook daadwerkelijk goed staat.
 
Rij je met een keihin?, want vind je sproeiermaat wel erg groot(152). Controleer anders even of je luchtstelschroef etc nog allemaal goed staat en of je gasnaald ook daadwerkelijk goed staat.

Gasnaald etc nog niet na gekeken, ga ik in de loop van de week doen.
Sproeiermaat 152 verander ik naar 148, volgens de mengselmeter op de bank was 148 goed.

Idd meeste zitten rond sproeier 140.

Ja klopt, maar niet elke scooter is het zelfde:p
Mijn liep met 140 veel te arm, maar kan zijn omdat ik een andere inlaattraject heb wat langer is.



Helaas Heerenveen wegens omstandigheden niet aanwezig kunnen zijn:(
Lemelerveld ben ik er 100% bij , hopelijk met een lichtere scooter + bter lopend blok moet ik toch echt voor onder de 8 gaan
 
Aan het blok ligt het niet :p, of heb je er een ander blok onder?

In 2006 reed ik al met dat blok 7,2 op een sbo sprint.. (wel met andere cilinder/etc)

Ziet er netjes uit, carterkapje heb je ook weer netjes gemaakt!
 
Deze is zeker netjes. Mooi kleurtje!

Dank je man;)

Aan het blok ligt het niet :p, of heb je er een ander blok onder?

In 2006 reed ik al met dat blok 7,2 op een sbo sprint.. (wel met andere cilinder/etc)

Ziet er netjes uit, carterkapje heb je ook weer netjes gemaakt!

Aan het blok ligt het niet nee, is jou oude blok nog steeds ja (alleen begint nu wel te lekken bij de waterpomp:( maar kan gebeuren nog 2 wedstrijden en dan gaat die uit elkaar dus
Carterkap zag er slecht uit ja, maar nu niet meer:) wel fijn ding en die gaten vind ik mooi zo

Ik rijd zelf ook met wat langere inlaatraject maar de meeste zitten rond de 140. Kan idd bij jou anders zijn.

Klopt, vandaag van sproeier 152 naar 148 gegaan, en op de rollers van 3,8 naar 3,5 gegaan.
Nog komt de scooter NET boven de 13k uit, dus ik geef het op.
Half gas heeft die wel meer vermogen lijkt het net, en met vol gas juist minder.
Nog kleinere sproeier miss en luchtschroef etc pielen, en anders trap ik die team pijp eraf en weer een roost erop
 
Back
Top