Twins Speed Zip SP 2000

@ Streetzipsp : Thnx man, of ik sbo ga rijden ben ik nog steeds niet over uit:P maar ga dan in de scooter 70 rijden ja:)

@ Mookertje : Zat er ook al aan te denken ja, alleen wil de velgen egt te graag parelmoer wit hebben, maar dat kunnen ze niet coaten helaas (weet je toevallig nog bedrijf in de buurt ofniet?)

@ Anne : Ja de remklauw wil ik zowieso laten coaten, maar velgen niet om de bovenstaande reden:P
RS24 ben ik ook naar opzoek, maar wil eerst graag van deze veer af:P
Thnx voor de reactie, en als de kap bij D G is geweest word die zeker strak daar ben ik al wel van overtuigd.

Hey mitchel ben benieuwd wanneer ik je een keer in d****n zie rondknallen. O ja voor ik het vergeet mhz09 ben je er ook bij he?

Ja denk dat je me gauw genoeg ziet rondrijden:P
MZh09 ben ik er zekers te weten bij, ik weet niet of jullie nog een plekje over hebben dan met het vervoerO-)

Ja denk dat je me gauw genoeg ziet rondrijden:P
MZh09 ben ik er zekers te weten bij, ik weet niet of jullie nog een plekje over hebben dan met het vervoerO-)

Ja absoluut aangezien ik met een vrachtwagen ga dus plek voor zowiezo 10 scooters ik moet het alleen van te voren weten en aangezien we géén benzine geld hoeven te betalen leek het ons allemaal wel wat om met diegene die zijn scooter erin zetten geld apart leggen om voor de chauffeur zijn zoon het kaartje te betalen dit zou uitkomen op 3-4 euro de man. Lijkt me een mooi bedrag:# voor het vervoer vanaf nederland naar MHZ.

@ Dennis : Oke mij lijkt het ook goed plan, hou zowieso maar een plek voor me vrij dan:P
Hoeveel is de entree daarzo dan?
@ Spasta : Haha ja ik dacht ook altijd dat dat een keerring moest, bij deze bedankt en ga dat morgen gelijk maar is even doen
(vorige eigenaar heeft er ook zo mee gereden:P)

Oke meningen gevraagt speed buitenkopje twins oranje kleur laten anodiseren?
Of gewoon zo laten?

En planning van SBO is gewijzigd, ga wss 2009 wel meerijden en me ouders payen het voor me :love:O-)
Vervoerskosten etc zijn wel voor mij maar dat doet er dan niet meer toe8)

Last edited:
Dat annodiseren gaat niet lukken vrees ik.
Ten eerste is niet elk alu er voor geschikt, je zou dus moeten weten wel type alu het is en verder is de oppervlakte niet geschikt voor het te annodiseren denk ik?

Dat annodiseren gaat niet lukken vrees ik.
Ten eerste is niet elk alu er voor geschikt, je zou dus moeten weten wel type alu het is en verder is de oppervlakte niet geschikt voor het te annodiseren denk ik?

Oja daar heb je natuurlijk gelijk in, want het moet meestal vlak zijn en in een kop zitten kleine putjes.
Hmm ,dan maar is op zoek naar wat ik wel kan laten anodiseren:P

EN KAN EEN MOD MIJN TOPIC NAAM VERANDEREN IN TWINS SPEED ZIP SP 2000??

Last edited:
met je speed kan je ook ophoogplaat maar dan moetje met 90mm drijfstang rijde
die zijn niet tekoop speciaal late maken..
slag word langer dan..

en ik wil welis tege je rijde volgendjaar
mijn EVO tege jouw speed..

ga jet nog knap lastig krijge..

Ik geloof dat er nu stage6 90mm asjes te koop zijn...
Heel vet project, ben benieuwd als hij eenmaal afgesteld is wat eruit komt rollen -:-

De eerste meters zijn altijd leuk :winner: heb je t ook op film? ben wel benieuwd:)

Eerste meters zijn zeker chill was weer ff wennen,maar helaas nog niet op film:P heb momenteel geen uitlaat meer en wacht tot ik een team 2006 heb gekocht .
Kom anders maar keer langs checken als je tijd hebt

Back