This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Twins Speed-fight

ik kan jammer genoeg 20e niet . het dan toernooi
moete we maar x zonder alle andere irri scooters.
en ook kleinere pak kans.

maar komt goed regelen we desnoods op meppel ff

beetje dom lullen van malco ook toch, als je toch voor het eerst je spullen in elkaar zet en dan bij twins je spullen laat tunen, er daarna achter komt dat xsh 20kilometer van je huis af is dan mag je toch wel bij xsh gaan banken...

ik geef hem toch geen ongelijk ? helemaal niet zelfs
hij zegt alleen dat xsh beter is terwij hij twins getuned spul heeft.
en dat hij net begonnen is en dat dus nog niet wist zei hij erna.

maar verder @ ts.. mooi project verder. en die score is zeker nice voor een 6t en al helemaal als je nog zoveel verbeter punten heb.

update (14-04-08 )

update van:

SBO meppel...+ foto's en filmpje

het was echt een geslaagde 1e SBO dag.
heb iets van 6 sprinten gemaakt
de snelste tijden die ik gereden heb zijn :

7,95sec - 99kmh
7,99sec - 98kmh

hier ben ik zeer tevreden mee voor de eerste keer

foto's en filmpje

na de keuring!!

hier zijn 2 filmpjes!!!!!!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=OBkidtSf6Co"]YouTube - twins speedfight (meppel) 2[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=reboe-dozbs"]YouTube - twins speedfight (meppel)[/ame]

heb je jammer genoeg niet zien rijde @meppel.
maar ziet er goed uit!
zie je binnenkort wel x in o'zaal.
gaan we ff sprintje trekke

thanks!!!

ja de 20e ga ik naar oldenzaal ik weet niet of je er dan ook bent anders spreken we ook een andere keer af....

ziet er goed uit ik wou de 20st ook bij oldenzaal zijn maar kan helaas niet dus de volgende x zie ik je wel

gaan we ook ff sprinten

update (30-05-08 )

update van NX

ik heb een NX set aangeschaft hier de foto's van

ik heb al gereden met NX en gaat verder wel goed hij stottert wel iets maar daar word nog na gekeken
ik rij nu met sproeier
16 voor NX
en 18 voor benzine

dus dit is nog wel klein

Tegenwoordig lijkt het wel normaal te worden om een NX kit te monteren :haha:

Maar toch is het supervet dat je dereen hebt:W, veel succes ermee en probeer je spul heel te houden

Leuk project,vind hem wel vet zo verlengd.
waarom geen keuze voor een 7T eigelijk?
of heb ik daar overeen gelezen?
Neem aan dat je nu super special gaat rijden ivm met de NX!

Verder net project, ben benieuwd als hij af is!

Fett! Ziet er zeker dik uit,

Brute machine!

Vraagje:
Ik zie dat je de nos injecteerd buiten de caburateur? Wat is het voordeel daarvan aangezien ik vrijwel alleen maar nos op de wig of spruitstuk gemonteerd zie? Verlies je zo niet een deel van je ''gas''? Aangezien als je vooruit rijd er dan (uiteraard) een luchtstroom naar achter stroomt, neemt deze dan niet een deel van je lachgas mee?

thanks voor reacties

danny phantom: thanks voor reactie....ja tot nu toe is alles nog heel haha

ben s: hey ja klopt snel gemonteert en werkt echt goed alleen denk ik dat de sproeiers aan de kleine kant zijn

djarco: nee ik rij nog met een 6 poorter maar ik ga binnenkort een bigbore halen ff kijken of ik de 77cc of de 86 ga halen omdat ik nu toch supper special rij.

intercooler: ja klopt de meesten hebben hem ook in de wig zitten maar marco van XSH zij dat het beter was om hem hier te plaatsen omdat als je hem in de wig hebt...het ijs koude gas meteen de op kleppen komt en dat vinden ze niet fijn...
en heb je wel eens gevoelt hoeveel lucht de carb aanzuigt als je vol gas rijd dat is echt heel veel dus hij neemt alle gas wel mee

leuk kitje, heb jij wel eens als je volgas rijd je hand op je carb gehouden dan?

gisteren weer gereden en de heele tijd met NX, en cilinder houd het goed!!!

nu kijken wat hij doet met grotere sproeiers

tbt slider: thanks voor reactie.....ja bij de X day's ben ik er ook ik zie je daar wel

nickL: thanks.....ja op de testbank en dat zuigt er knetter hard aan