Twins Speed-fight

Super vet ding !!
alleen paar dingen die ik zelf zou veranderen:
-je subframe ietje,s korter het oogt redelijk massief
-voorspatbordje zou mooi wezen
- en je stuurpen lager

denk zijn paar dingen dan zou die echtt suppper vet zijn

youri zoon: sub blijft zo in het echt is het pricies goed op foto lijkt het heel grof, er komt ook nog wel een voorspatbord op, de stuurpen kan niet lager want dan kan ik niet meer sturen:P

hkbisde: thanks! er komt toch andere band op duss ff op burnen

maik: ja gewoon om de reden dat XSH dichter bij is en ik niet zoveel tijd meer heb en hun mooi savonds door de week kunnen

damn man dat word een mooi sprintje als wij strax allebij kunnen rijden, want onze set-up's zijn ongeveer gelijk +ralf+ neem aan dat we in oldenzaal een x gaan sprinten toch luck?

greatz, erik hollander

Ziet er erg netjes uit :) Gespoten en al wordt het denk een erg leuke speedfight, alleen is je polijst werk volgens mij niet goed gelukt, of ga je het nog over doen?

erik: thanks...ja gaan we doen moeten we maar keer afspreken;)

kees: ja polijs werk was ff snel en niet netjes ik weet het, ik wil de scooter eerst ff klaar maken voor SBO dus aan alle eisen voldoen en dan ga ik verder met de afwerking :p

mike.v.w: thanks

Leuk project. Vraag me alleen af wat er zo dik getuned is aan de cilinder en het carter. Ziet er mijn inziens gewoon origineel uit.

idd had ik ook al een keer gezegt op sf.... de carters zijn helemaal niet bewerkt dat is gewoon duidelijk te zien op de foto

voor de rest een nice setup

gaat zo door jonge

edit:
26zq1.jpg

maarja ik weet dan ook niet wat twins heeft gedaan......want te zijn wel max bewerkt op de speed6T

anders breng ik het blok er gewoon weer heen

thanks voor reactie

stuur ze een mailjte incl. foto,, dan weet je het zo..
als je ook een nieuw carter had gekocht kunnen ze het vast nog wel herinneren ;)

Die dingen zijn echt wel bewerkt.. kijk gewoon goed naar de spoelpoorten:) het lijkt niet bewerkt omdat het netjes is gestraald wat een normale ''look'' geeft.

Complimenten voor twins, want het ziet er gewoon goed uit:)

Back