Twins Speed-fight

@ jerry, hoe groot wil jij die spoelpoorten maken dan? volgens mij zijn ze gewoon gelijkgelegt met de spoelpoorten van de cilinder, en het is bij twins gebeurt dus dat zit wel goed...

@luck ik ga je biatch vast nog wel zien op meppel, ben benieuwd wat voor een tijd je kan neerzetten, en dan misschien begin mei x in oldenzaal sprintje doen *D... ?

thanks.......maandag avond ben ik bij marco (XSH)

hij is al aardig afgesteld paar kleine verbeteringen en kijken wat voor 1 score ik eruit kan halen:p

heyz vet project zag je gister wel rijden ik was die jonge met die witte pet bij de bushalt ding wil wel gaan ofniet :W toen je de laatste x langskwam liet je nog een autoalarm afgaan volgens mij reed je weg voor politie want die zag ik daarna ook nog wel lang rijden :+ maarja ding is echt snel gek 8) kijk mijn project ook even ;) mieschien sprinten we nog wel een x :W

laturz

hey man ja hij wil vooruit he..:p
haha ja klopt dat alarm en klopt ook dat ik weg reed voor de politie het was zo'n politie busje he...haha die lui kijken ik volgas weg:L

kwas de scooter beetje aan het uitproberen...

morgen ga ik naar XSH en gaat hij op de testbank

ik spreek je nog wel

haha ok zag er wel vet uit gek vooral toen je het gas lostrok was ook nog een motorwout trouwens en marauschashe busje ofzow maarja ik zie je nog weleen keer rijden :D

update (8-04-08 )

update van:

nieuw spul

bank avond bij XSH

nieuwe band!

90on0.jpg

nieuwe onderdelen!

91qb5.jpg

XSH

kben vanavond bij XSH geweest

ik kwam binnen met ongeveer 16PK
en ik ben weg gegaan met 20,1 PK SEA
binnenkort hier een grafiek van!!!

20,1 PK vind het nog wel tegenvallen..maar er kunnen paar dingen verbeterd worden!!

cilinder laten Honen en nieuw zuiger erin was erg versleten
andere vertanding erin deze houd heel erg in
nieuwe koppelingshuis deze is krom
nieuwe type vario deze is erg oud

dus die PK's zullen nog wel hoger komen

foto's en filmpjes (grafiek komt nog)

92ru7.jpg

93im1.jpg

94tl2.jpg

hier zijn 3 filmpjes!!!!!!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=M8VHoVAnwz4"]YouTube - twins speedfight bij XSH[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=jgkTm7-CsEo"]YouTube - twins speedfight bij XSH 2[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=dEUvXWwdPHs"]YouTube - twins speedfight bij XSH 3[/ame]

ik ben nog maar net in deze scootersprint wereld en moet overal ook nog achterkomen sins januari heb ik besloten een sprinter te bouwen

dit is ook het eerste blok dat ik in elkaar bouw en de eerste keer banken en de eerste keer SBO

dus exscuses als jullie er een probleem van maken:p

beetje dom lullen van malco ook toch, als je toch voor het eerst je spullen in elkaar zet en dan bij twins je spullen laat tunen, er daarna achter komt dat xsh 20kilometer van je huis af is dan mag je toch wel bij xsh gaan banken...

leuke score:)
gaat vast nog wel meer uitkomen.
binnenkort maar ff in oldenzaal sprinte met erik en aantal andere sprinters.
zie je wss wel in meppel

hey erik en vinny ja gaan we doen in oldenzaal de 20e is daar weer 1 meeting

scooter is bijna klaar voor meppel paar dingen nog borgen en overloop bakje maken

Back