This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Twins Full Carbon Evo Zipjes

Status
Not open for further replies.
ergug vet maik!
En ik zie jou vanavond, heb je al je spullen al klaar liggen voor me?
Neem btw een protector mee, die je kan passen want dat vroeg Kees aan me.

Last edited:
Wat ik me eigenlijk nou afvraag...
Ik vond de voorkap er al raar uitzien, maar ik zie nu dus ook waarom...

Waarom zijn de luchthappers naast de ''lichtunit'' weggelaten?

verder vind ik de achterkant echt super! maar dat wist je al

Is scooter70 mag je wel je frame aanpassen toch?

Ja, en kappen mogen ook van carbon/polyester zijn zolang ze maar dezelfde vorm hebben als het originele model.

Ik vind de zips ook wel vet Ik dacht/hoopte alleen dat je dat je zijkappen / zadel uit 1 geheel van carbon waren, dat had wel veel mooier geweest + lichter (middenbuis + buddy etc kan weg) in mijn ogen dan

Zie je komend seizoen wel Maikel en ik hoor het graag snel of je een protector wilt

Ik verklaar je nu officiëel voor gek dat je zóveel geld uitgeeft aan die kappen... Respect dat je het doet, maar wát een geld. :X

Aan de andere kant ziet het er wel extreem gaaf uit... :~

ergug vet maik!
En ik zie jou vanavond, heb je al je spullen al klaar liggen voor me?
Neem btw een protector mee, die je kan passen want dat vroeg Kees aan me.

Jah is prima jordy,
alles licht klaar, ik rij zometeen nog even vlug naar twins, dan koop ik ff een vlam nieuwe carterkap, die mag je dan carbon foli op doen, anders ken ik niet banken zaterdag haha

ik zie je hier om half 8

@ Bojt : haha thnx, mja ik had er zelf ook moeite mee om die stap te gaan maken, maar toch maar gedaan

@ Wieger : Gewoon 2x Scooter 70 jah, ik wou eerst std klasse gaan rijden, maar dat is teveel gezeur, en teveel hoofdpijn, en schiet er uiteindenlijk toch niets mee op :S 90 KG + 100% std zip ? wat heb ik daar nou te zoeken
als er andere gewichts regeling was : 135 kilo , hoe je aan de start staat maakt niet uit.
dan had ik zeker mee gedaan

@ Kees : bedankt kerel, kzal er zo eentje passen. ohja en over de achterkap, dat is JUIST de reden waarom ik dat gedaan heb iedereen heeft van polly zo'n compleete kap ik dacht laat ik gewoon de buddy wel gebruiken :W

@ de rest, bedankt

ik zal het denk ik nog wel moelijk gaan krijgen bij SBO bij de scooter 70

ziet er voor de rest echt wel netjes uit hoor

Die Achterkant is echt Zo Vet ! die kap met dat zadel in combinatie ! petje af !

veel succes verder en zie um wel op sbo

Ik verklaar je nu officiëel voor gek dat je zóveel geld uitgeeft aan die kappen... Respect dat je het doet, maar wát een geld. :X

Aan de andere kant ziet het er wel extreem gaaf uit... :~

Mensen zullen je niet snel na doen dus wel weer een voordeel en iedereen zo ze mening of hij wel/niet het geld waard vind.
Ik vind het echt stoer,ik wil ze snel in de lak zien maikel :W ben benieuwd op meppel,hopelijk staan we nog is naast elkaar:W

We zullen op meppel wel effe kijke hoeveel verschil kwa gewicht in ons scootertje zitten:W

nice!!
weer is wat anders dan poly

ben benieuwd wat die doet met z'n bak vermogen en een licht scootertje!!

ik zal het denk ik nog wel moelijk gaan krijgen bij SBO bij de scooter 70

ziet er voor de rest echt wel netjes uit hoor

haha

thnx

Die Achterkant is echt Zo Vet ! die kap met dat zadel in combinatie ! petje af !

veel succes verder en zie um wel op sbo

Dankje !

Dankje kerel!!

jouwe weegt ook geen klote, dat weet ik zeker

erg vet dat carbon :~:~!

Ben wel benieuwd wat de het totaale kappen setje nu nog weegt?

Thnx. ik naar het totaal gewicht

nice!!
weer is wat anders dan poly

ben benieuwd wat die doet met z'n bak vermogen en een licht scootertje!!

Dankje berre!

ben ook benieuwd haha

Dat zou idd een veel betere regeling zijn want nu worden de mensen die wat zwaarder wegen nog steeds benadeeld

Ontopic:
Super vette zipjes ! Aardig ziek vermogen van die evo's

Ga zo door ! en Succes

Gr Tomas

Dankje man, wij zijn er ook zeker goed over te spreken

Gruwelijk :~

Dankje kerel

Druk druk bezig, dus maar weer een Update

Aangezien ik het carbon erg vet vind, en ik vaak een matchende helm heb kwa scooter .
dacht ik bij me zelf, laat ik maar eens een carbonne helm kopen dan
dus bij deze heb ik even 2 Full carbon helmen gekocht. :W

Verder zijn we net nog even bij twins langs geweest, zoals altijd, we komen daar om 10 voor 8 gaat om 8 uur dicht, en om half 10 waren we er nog haha.

Even het volgende gekocht :

Splinternieuwe Carterkap + inhoud, Antony had ze voor een erg mooi prijsje liggen. maar uiteindenlijk met inhoud is het toch een duur grapje zo'n nieuwe carterkap maargoed nergens anders goedkoper dus ben zeer tevereden
Nieuwe Achterband gekocht een TT91 erg fijn bandje, lekker zacht profiel en na een goede burn heb je ook zeker goede grip/plak vermogen

En robbert wou graag een nieuwe Aim teller kopen, maar blijkbaar worden de aim tellers niet meer gemaakt, dus heeft hij maar een nieuwe Aim Mychron teller gekocht, ook heel erg vet

Ook even de olie voorraad opgekrikt, en omdat we tevens serieus mee doen dit jaar voor de competitie
ook het nodige afstel spul aangeschaft. (+ bruikbare banden stapel , voor het nodige burnout werk )

Toen zijn we snel naar huis gereden, want de boys van MWS waren bij ons thuis, Jordy en stefan kwamen even de zip kapjes afgeven.

Deze kappen worden netjes gespoten voor hun, en hun gaan netjes onze nieuwe velgen, carterkapjes, en voorvork pootjes met carbon foli bewerken!

Dat was het dan weer voor deze update

Last edited:
Status
Not open for further replies.