S simsa Well-Known Member 9 April 2023 #2 Kijk altijd met plezier naar Isa! Hart voor z'n hobby/werk.
bartj HousePaus 9 April 2023 #4 Mooie vent vind ik dat, als er iemand passie heeft voor motorscooters is hij het wel.
S simsa Well-Known Member 9 April 2023 #5 In het begin dacht ik zijn allemaal praatjes, maar kijk hem gaan.. Attachments Screenshot_20230409_234953.jpg 271.6 KB · Views: 19
bartj HousePaus 11 April 2023 #6 simsa said: In het begin dacht ik zijn allemaal praatjes, maar kijk hem gaan.. Click to expand... En waarom dacht je dat dan? Je ziet al aan zijn manier van vertellen dat is meer dan werk of hobby als ie verteld over waar hij aan mag werken.
simsa said: In het begin dacht ik zijn allemaal praatjes, maar kijk hem gaan.. Click to expand... En waarom dacht je dat dan? Je ziet al aan zijn manier van vertellen dat is meer dan werk of hobby als ie verteld over waar hij aan mag werken.
S simsa Well-Known Member 11 April 2023 #7 bartj said: En waarom dacht je dat dan? Je ziet al aan zijn manier van vertellen dat is meer dan werk of hobby als ie verteld over waar hij aan mag werken. Click to expand... Zat hem meer in de details die hij nog weet, bijvoorbeeld de namen van iedere agent of hoe ze er uit zagen. Stukje eigen interpretatie denk ik.
bartj said: En waarom dacht je dat dan? Je ziet al aan zijn manier van vertellen dat is meer dan werk of hobby als ie verteld over waar hij aan mag werken. Click to expand... Zat hem meer in de details die hij nog weet, bijvoorbeeld de namen van iedere agent of hoe ze er uit zagen. Stukje eigen interpretatie denk ik.