Controle dag Noord Limburg

R

Runner-NRX

Guest
mensen het is vandaag controledag hier in noord limburg, dus uitkijken als je gaat rijden en laat je vooral niet naaien....mzzl
 
Advertisement - register to remove this

ik wel

heel veel last!

hier volgt verhaal..

ik ben gewoon met ca 80 aan rijden zit opeens motorwout achter mij, is ie wat aan het zeiken dat ik roekeloos rij: zegt ie:"geef papieren en volg me" dus ik gedaan. kom ik bij een controle van ca 20 woute met roller en alles.. scoot op roller 1.1kw.. valt toch mee he! maar jah wel 140 piek! en voor roekeloos rijden 70 piek..

210 piek dus..

wilden ze ook nog mn scoot ibn beslag nemen! eppo's omdat er geen nl keumerk opzat. zegt ik, van eg wel , zal wel ergens zitten ..die wout :"ik zie 't nergens dus we nemen je scooter mee," ik zeg :" dus niet he!" zegt ie "waar is je keurmerk dan" ik zeg:"laat me maar zoeken" wout:"okee." geeft wouten me gereedschap ... ik daar scooter op zn' kop gezet om dat kut keurmerk te vinden...

haha zat het toch ergens achter een zijkop op het frame geplakt! wout voelde zich bezeikt!

mocht scooter dus wel houden maar wel 210 peik boeten en 1,5 uur daar geweest! ARG KUT WOUTE!
 
Boetes krijgen zuigt, helemaal als je traag gaat (80) en dus eigenlijk geen reden hebt om aangehouden te worden :). Als je bruut vlamt is het nog enigzins logisch...
 
Originally posted by VDM
Boetes krijgen zuigt, helemaal als je traag gaat (80) en dus eigenlijk geen reden hebt om aangehouden te worden :). Als je bruut vlamt is het nog enigzins logisch...
Wat is dan bruut vlammen ?? Als je 80 door de binnenstad rijdt, dan vlam je toch wel vinnik :)
 
Originally posted by Daan
Is het niet een idee om een apart forum aan te maken en dat je dan daar je controle berichten kan plaatsen?

NEE, dan krijg je zo'n zuigpunt indeling met 1000000 forums
 
Back
Top