pasjes controle op school

ROC in Velp ook bijna nooit.
Maar zijn ze nu wel mee bezig geloofik een keer in de zoveel tijd controle uit te voeren.
Geen pasje, dan ken je weer naar huis8P
 
Originally posted by scooteraars
Hm geen pasjes controle nu maar zijn van plan van die deurtjes te maken moet je pasje in stoppen en ken je naar binne vind et nergens opslaan:p

Hebben ze bij mij dus. Wel iets vroeger naar school dan ivm filevorming! Echt een zwembad-gevoel krijg je rvan
En dat alles terwijl de criminele figuren die ze willen weren met die pasjes juist op die school zitten. MBO ICT niveau 3, lekker makkelijk, hele dag computeren en toch studiefinanciering krijgen
 
Originally posted by rxracer
roc in vlissinge ook nie;)

ROC vlissingen idd niet :p


HBO Nederland te Rotterdam hebben we een soort sleutel, in de vorm van: houdt het voor een LED, dan springt tie van rood naar groen, dan gaat de deur open :) Collegepas controle hebben we normaal gesproken nooit, alleen bij tentamens, cursussen e.d.
 
Originally posted by roland
ik zit op t roc van amsterdam, sinds er ruzie is geweest een maandje terug kom je er niet meer in zonder pasje, er staat altijd beveiliging bij de deuren en de achter ingang mag je niet meer in :|

zit je op de zelfde school asl mij8P |(
 
Originally posted by kwarkpower
Ik zit in Hengelo ov op het ROC en hier hebben ze ook regelmatig pasjes controle, als je je pasje niet mee hebt moet je hem ophalen.. Wel genaaid als je ver van school woont!

Zit ik ook op school.. ben ik toch blij dat 1 van de bewakers ook bewaker is mij mn werk...mag er altijd in :)
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Studenten pas heb ik ook ... nooit controle, alleen tijdens tentamen.

Staat nog geen security vent bij de ingang terwijl we 15000 leerlingen hebben .. :)

VU roels :)

Op de VU kan elke achterlijke debiel in een collegezaal gaan zitten en college gaan volgen. Nou heb ik hier ook nog nooit een vechtpartij oid gezien, waarom zou er gevochten worden? Iedereen op de VU gaat z'n eigen gang en er is totaal geen aanleiding om met strenge beveiliging te gaan werken. 't klimaat is echt totaal anders dan bijv. bij een ROC.
 
Bij ons op ROC (ROC Amerlanden in Amersfoort) is er helemaal geen controle whatsoever... Je heb alleen een pasje nodig als je vreten wil halen in de pauze :(
 
Bij ons op school (friesland College)hebben we wel pasjes
je moet als je school binnekomt/verlaat inloggen/uitloggen omdat je max 26 uur op school moet zitten


Afbeelding 002.jpg
 
Back
Top