Gestolen Aprilia SR www LC - Haarlem Noord

pm is een foto van je scoot!

btw ze zijn heel haarlem aan het leeg halen, politie vandaag gesproken in destad, zijn er al vandaag 3 gestolen waarvan hun weten.

Kwam een vrouw naar ons toe, d8 ze dat het haar zoon der scooter was, een runner. Die stond naast het politie bureau vast aan een lantaarn paal.

Btw me scoot is gister gesignaleerd@ stad, en een maat van me hoorde hem nog rijden vandaag. Totaal 3 keer!!!!
 
Misschien ook ff "leuk" om te vermelden:

Zelfde avond (naar mijn weten) is ook een Runner gejat van een vriend van mij..

Zilvergrijs
Nrxje
Voorlamp werkt wel maar plastic wat er voor zit is kapot.
Voorkappen zijn matzwart en de achterkappen zijn voor de helft zwart en voor de rest ongespoten omdat de verf op was 8P
Aardig opvallend dus.. :|
 
Nee niet diezelfde avond? dat was toch gisteren donderdag avond

mijne dinsdag, heb een lange tijd met 3 vrienden van me met zijn moeder gesproken. Zij zocht zijn scooter en ik de mijne :p
 
Originally posted by Tha Biatch
btw ze zijn heel haarlem aan het leeg halen, politie vandaag gesproken in destad, zijn er al vandaag 3 gestolen waarvan hun weten.

Idd, er loopt een bepaalde groep (nee, doel niet op allochtonen ofzo) rond die continu scooters jatten. Veel verdwijnt naar garageboxen in Schalkwijk en Parkwijk. Alles wordt op een ander (oud) frame gezet, eventueel omgebouwd en weer verkocht in de buurt.

Hoe weet ik dit!? Ik werk bij een Haarlemse scooterzaak en ben nog steeds niet doof.

Bijkomend probleem is de politie. Ook al weet je wie m heeft en waar die staat (heb hier dus serieus voorbeelden van), dan nog willen ze niet gaan kijken, je moet/kan proberen om m terug te kopen en dan tegelijkertijd de politie waarschuwen.
 
Originally posted by Chiel
Idd, er loopt een bepaalde groep (nee, doel niet op allochtonen ofzo) rond die continu scooters jatten. Veel verdwijnt naar garageboxen in Schalkwijk en Parkwijk. Alles wordt op een ander (oud) frame gezet, eventueel omgebouwd en weer verkocht in de buurt.

Hoe weet ik dit!? Ik werk bij een Haarlemse scooterzaak en ben nog steeds niet doof.

Bijkomend probleem is de politie. Ook al weet je wie m heeft en waar die staat (heb hier dus serieus voorbeelden van), dan nog willen ze niet gaan kijken, je moet/kan proberen om m terug te kopen en dan tegelijkertijd de politie waarschuwen.

Precies hetzelfde gebeurd met Aerox van een vriend van mij. Hij wist precies waar die stond alleen niet terug gehaald. :F
Maar politie deed ook niks. :|

Welke zaak werk je eigenlijk?! Als ik vragen mag. :rolleyes:
 
heh, als ik jou was zou ik zelf ff bij Scootie kijken en kijken offie daar staat, hoe vaak ik daar niet verhalen over heb gehoord..

En nee, tis niet alleen de turken en mokers die lopen te straffen hoor.. maar je heb wel gelijk dat ze verdwijnen in huurboxes in schalkwijk (tegenover friet van piet bijvoorbeeld)

Maare, ik zal oplette..
als ik jou was zou ik ff langs damiate college, linneus college, noordzee en coornhert rijden..
 
Originally posted by Mini-g
heh, als ik jou was zou ik zelf ff bij Scootie kijken en kijken offie daar staat, hoe vaak ik daar niet verhalen over heb gehoord..

Kom vooral langs, wat denk je nou zelf :|
 
sarcasme pik, maareh kheb wel dingen gehoord dat ze gestolen scooters inkopen etc. zal wel allemaal bullshit zijn maar tog.. hij zal dr vast niet staan hoor ;)

oja waarom zijn jullie nooit open op maandag :(
 
Originally posted by Mini-g
sarcasme pik, maareh kheb wel dingen gehoord dat ze gestolen scooters inkopen etc. zal wel allemaal bullshit zijn maar tog.. hij zal dr vast niet staan hoor ;)

oja waarom zijn jullie nooit open op maandag :(

:rolleyes: We kopen zoiezo niks in, alleen inruilen. Maar ok

Mag Bram ook eens uitslapen :p

En dan nog iets, als je weet hoeveel scooters er al van Bram gejat zijn, dan weet je ook dat hij zich niet moetwillig inlaat met gestolen spul.
 
Volgens mij heeft iedereen die verhalen gehoord. Denk dat er gewoon een of andere randebiel is geweest die niet zo blij was met de service en die dat ff heeft verspreid.. 8P
 
Back
Top