Gestolen Aprilia SR www LC - Haarlem Noord

Of zou hij het nou net in de zin van Spaarne College bedoelen? :| Verder no offence hoor Chiel, maar bij Scooty (toen ik er kwam, das ongeveer 3 jaar terug) hingen er vaak ook dubieuse figuren rond voor de deur ;) En het gaat hard in Haarlem, heel zuur, helaas ben ik zelf ook slachtoffer geworden, gelukkig ging het om een cittatje, maar alsnog balen.......
 
Originally posted by Opzorp
Verder no offence hoor Chiel, maar bij Scooty (toen ik er kwam, das ongeveer 3 jaar terug) hingen er vaak ook dubieuse figuren rond voor de deur ;)

Klopt, die heb je nog steeds, wij zien ze ook liever gaan dan komen, maar ja wat doe je eraan
 
No offence maar ik vind scooty een klein smerig beunhok, waar ik een keer hard genaaid ben met een V-snaar. ff handig inspelen, ik stond met een gebroken v-snaar op de schalkwijkerstraat in Haarlem. Dus ik loop naar scooty met dat ding, tolt die bram ff mn vario en koppeling los. Was ik tegen de 30eu kwijt voor een Dayco v-snaar inclusief gebruik luchttol. En ook werkt er zo'n vette prutser daaro, die niet eens wist hoe een wiel op een Aerox moest zetten. :D
 
mja goed dat is bij alle dealers zow, bij de eerste de beste kans dat ze wat geld kunnen verdienen, meteen oplichten de boel.. oh en me zus hing daar volgens mij wel eens rond.. die garage dr naast.. die ging toen om met zulk soort "dubieuse figuren"
 
Originally posted by SRurbanKID
No offence maar ik vind scooty een klein smerig beunhok, waar ik een keer hard genaaid ben met een V-snaar. ff handig inspelen, ik stond met een gebroken v-snaar op de schalkwijkerstraat in Haarlem. Dus ik loop naar scooty met dat ding, tolt die bram ff mn vario en koppeling los. Was ik tegen de 30eu kwijt voor een Dayco v-snaar inclusief gebruik luchttol. En ook werkt er zo'n vette prutser daaro, die niet eens wist hoe een wiel op een Aerox moest zetten. :D

Je mag uiteraard vinden wat je wilt, niemand verplicht je langs te komen, je had ook naar Put kunnen lopen, was nog dichterbij ook. Vraag me af wat het je dan gekost had :rolleyes:

Daarnaast je kan als beginnend scooterhandelaar nu eenmaal niet meteen groots beginnen he!?

En oh ja er lopen ook nog twee stagaires rond, die kunnen idd weinig/niks en doen ook niks :D
 
Originally posted by Chiel
Je mag uiteraard vinden wat je wilt, niemand verplicht je langs te komen, je had ook naar Put kunnen lopen, was nog dichterbij ook. Vraag me af wat het je dan gekost had :rolleyes:

Het was daar bij die Kwik-Fit voor de deur :p
 
Back
Top