mischien weer een dubieuze opvatting van deze regel?#94 said:Nee,
SS 9 BRANDSTOFTANK
De brandstoftank moet van het gehomologeerde model zijn.
Dan is het geen tank meer van het gehomologeerde model, want er zit immers verschil in een originele en een aangepaste.
Dan ga je zeker zeggen dat je een nieuw type tankdop met schroefdraad over hebt gelast op een oud model tank. Dan is het een flink aangepaste nieuw type tank zeker?
nou paulus als we daar aan gaan beginnen is het eind zoek.Paulus said:ik denk dat er gewoon een zinnetje in het regelement moet komen met iets als: scooters kunnen als nog afgekeurt worden als de TC de scooter niet regelemantair vindt, maar dan in nette woordjes en zo. dan kunnen ze zelf beslissen of het wel of niet correct is of verschil uit maakt en idd een lijstje wat ondertussen allemaal wel en niet mag zoals oud type subjes vorken sturen carters tankjes. dan is al het gezeik gelijk over en als je het er niet mee eens bent had je maar niet mee moeten doen
Paulus said:ik denk dat er gewoon een zinnetje in het regelement moet komen met iets als: scooters kunnen als nog afgekeurt worden als de TC de scooter niet regelemantair vindt, maar dan in nette woordjes en zo. dan kunnen ze zelf beslissen of het wel of niet correct is of verschil uit maakt en idd een lijstje wat ondertussen allemaal wel en niet mag zoals oud type subjes vorken sturen carters tankjes. dan is al het gezeik gelijk over en als je het er niet mee eens bent had je maar niet mee moeten doen
#94 said:Ben ik nu echt een van de uiterst weinigen die het allemaal wél volgens de regels deed?
Met allerlei dubieuze trucjes had ik heeeel wat tijd overgehouden.
Nu begrijp ik waarom de rest zo relaxt rondliep, en ik maar kloten om voorop te kunnen rijden met mijn super-reglementaire scooter.
en ik zou liever hebben dat ze van te voren zeggen of het afgekeurt wordt of niet dan kan ik tenminste nog iets proberen te redden als achter af en een race voor niks hebben gereden om dan nog in discussie te moeten gaan protesten indienen en weet ik het allemaalArnoud said:Daar los je dus niks mee op. Als je dan zeker wilt zijn dat je door de keuring komt na de wedstrijd moet je vantevoren elk onderdeeltje laten bezichtigen door de Technische keuring.
Valentino... said:Waar komt die wijsheid vandaan?
Rene Kesselaar 19-19,5 pk.
Arnoud said:Ik weet het niet zeker hoor, maar ik geloof dat dit nagevraagd is van een 98 tank in een 2000. Dat had jij ook kunnen doen.
Daarbuiten vind ik het een beetje jammer dat je zegt dat het lijkt alsof je de enige bent die reglementair bent en dat de rest maar voor de makkelijkste weg kiest.
Ik ben bijna elke dag wel aan mn scooter bezig, ook in de winter.
Ik ga niet op stap en koop weinig/goedkope kleren om mn laatste centen in mn scooter te steken.
Ik probeer contacten te leggen met mensen die me kunnen helpen.
Ik zet vrienden en familie zelfs op de 2e plaats als om mn scooter gaat.
Dit geldt niet alleen voor mij, maar ook voor andere fanatieke rijders zoals steven, pronk, daniel, kervin en nog een heleboel (ja ook voor jou dus). Sorry dat ik zo op mn staart getrapt ben maar ik vind het er lomp uitkomen.
Onafhankelijk van het feit of ik de mist in ben gegaan met mn carb of dat op dit gebeid het reglement niet deugde vind ik dat er onterechte opmerkingen worden gemaakt. Ik kom al 6 jaar bij jullie over de vloer en toch zijn er mensen die me gelukkig beter kennen en weten dat ik niet iemand ben die voor de makkelijkste weg kiest, oneerlijk is of niet fanatiek.
koekje erbijBeerke said:Ach weet je wat!! we blijven gewoon lekker doorzeiken over Carb's en tankjes, we doen er gewoon ook nog ff onstekingen en cilinders bij, vervolgens gaan we met z'n alle lekker 2000 bladzijden, zeiken over chaeters
we hebben toch niks anders te doen , wel??
dat de friet niet te eten was:rlydje said:ik kan nog wel iets noemen van Brakel waar we over kunnen zeiken hoor!
lydje said:ik kan nog wel iets noemen van Brakel waar we over kunnen zeiken hoor!
Sander said:Scheldende hanggroepjongeren :W