Steven#36 said:
Aangepast, dan is hij dus niet meer gelijk aan die van het gehomologeerde model...
Of is een sp 2000 tank wel gelijk als je de voorste helft er af zaagt en met een schot opnieuw dicht maakt? (om maar een voorbeeldje te noemen)
Zoiets is er dan aan de hand, maar waar ligt dan de grens dat een tank niet meer gelijk is aan die van het gehomologeerde model...?
@ steven: als we echt moeten gaan muggenziften en verschillende interpretaties hebben conform het reglement is er niet één scooter reglementair.
en dat weet ik 100% zeker :+
ik denk dat je meer moet kijken of diegene er ook echt profeit van heeft gehad te ja of te nee?
verder
het reglement moet nageleefd worden dat is een feit,aleen denk er ook even aan dat degene die dat moeten doen dat deels vrijwillig doen.( uitzonderingen daargelaten )
deze mensen staan er iedere wedstrijd om ervoor te zorgen dat jullie je hobby kunnen beoefenen.
wanneer er sommige dingen niet nageleefd worden is dat een persoonlijk falen van degene die daar verantwoordelijk voor is en moet daar op aangesproken worden.
maar als ik het zo op het forum lees weet iedereen het wel zo goed maar als er medewerking wordt gevraagd door de organisatie is er opeens niemand thuis.
mischien wel een ideetje voor het reglement voor volgend jaar:
wedstrijdreglement artikel bladiebla
10002: elke deelnemende rijder dient tenminste 1 wedstrijd iemand kosteloos ter beschikking te stellen aan de organisatie.
deze persoon dient technisch onderlegd te zijn en moet wedstrijdinzicht hebben.
dat zou toch wel fijn zijn voor de sobw en de sbo scheelt gelijk een hoop in de portemonee.
het spreekwoord luid dan ook: de beste stuurlui staan aan wal.
het is altijd een kat en muis spel maar uiteindelijk zijn het gewone mensen waar iedereen tegen aan loopt te schoppen. ( uitzonderingen daargelaten )
terwijl die mensen met de beste bedoelingen er iedere wedstrijd weer staan voor jullie. ( uitzonderingen daargelaten )
sóchtends is een veiligheids keuring waar evt andere zichtbare zaken aan het licht kunnen komen.
in de namiddag is de nacotrole die selectief gebeurt op hand van beslissingen van de tc.
als iedereen van een ander vind dat hij onreglemantair rijd heb dan ook eens een keer de ballen om een protest in te dienen.
maar dan ineens is er niemand thuis dat heb ik de afgelopen jaren wel gemerkt.
dan is ineens de organisatie de lul als er iets niet klopt of iets niet wordt nageleefd.
als je vind dat iemand niet reglementair rijd volgens jou kun je een protest in dienen.
het reglement is hier heeeeeeel duidelijk in.
dus de sobw en de sbo gaan het heel druk krijgen de komende tijd met protesten als ik het zo lees.
ik zal alvast 50 protestformulieren laten drukken a €50 af te halen bij de wedstrijdleiding!