Valentino... said:
Lekker gezeik over die kutcarb zeg.
Iedereen die hier in discussie is weet donders goed wat wel en niet "kan".
Is maar net hoe je tegenover het racen staat en hoe eerlijk jezelf bent tov jezelf en anderen,de een net wat meer als de ander,of minder kan ook.
In geval van Arend,truuk gevonden en conform reglement,dit beaamde Overmars,ook tov Lennart Vermaas.
Later worden zij dan gediskwalificeerd,zeer lullig en weer een onbetrouwbare streek van de organisatie.
Want ze gaven zelf al toe dat het een "gat" in het reglement was.
Ik kan er dan wel mee leven dat de regels worden aangepast (doe dit dan wel goed,ivm choke doorlaat)maar de DQ vind ik eigenlijk niet zo eerlijk.
Ook kan ik best snappen dat anderen over de zeik gaan door de toegepaste truuks van Vermaas en Arend,het levert tenslotte best wat power op.
Degene die zegt dat het geen vermogen oplevert moet zijn huiswerk op de bank nog maar eens goed doen want een "gewone" verbuste carb levert al meer op terwijl die gewoon wel aan de "maat"is.
Hieruit blijkt maar weer dat ze maar een dot doen bij de SOBW.
Dennis trok de ene na de andere wheelie net als van Dorsselaer,zij kregen niet eens een officiele waarschuwing,terwijl JimmyD vorig jaar de langste wheelie van het jaar trok de finish over op Arkel,die was gelijk de lul.
Lees nog eens terug van mij over de grappen en grollen van van Rijssen.....
Regels zijn regels en moeten gehandhaaft worden,anders moet je ze niet schrijven.
Van Rijssen was te laat bij de training....dan heb je gewoon pech en moet je wachten tot de volgende.
Van Rijssen en de rest van de Thomsclan waren te laat bij parc ferme,dan start je of achteraan of je doet helemaal niet mee.
Maar nee..............wij zijn de baas en maken zelf wel uit wat we doen,wordt er blijkbaar gedacht.
Tis gewoon een grote kolerebende,erg jammer,de SOBW sterft een langzame dood zo.
En dat hebben ze aan zichzelf te danken.
Daan en ik zijn vorig jaar al met van Gaalen wezen "praten" over de overgang naar 70cc open,om de boel niet kapot te laten gaan ivm SBO.
Mja daar trekken ze zich nix van aan helaas.
Wie niet horen wilt moet maar voelen,ik voorspel dat er volgend jaar helemaal geen scooters meer rijden bij de SOBW,als die organisatie opzich dan nog bestaat.
Jammer dat ze zo vastgeroest zitten in ouderwetse ideeen.
Ook jammer dat het reglement niet wordt nagestreeft zoals het hoort.
Amen