Tweede race, Brakel 17 april 2006

g-one said:
BART#21 said:
als je leest staat er eigenlijk dat het feitelijk over de carburateur zelf gaat en niet over de doorlaat. duz de vorm van de carb. nou die ziet er alles behalve rond uit. Er had moeten staan een niet-ronde doorlaat.

maar goed ik houd erover op! en ga weer lekker werken *D*D

Ai potdorrie nou ben jij degene die scherp is :D

Kerbinos said:
Lydia jammer dat je een geblokt werk door een slingerend scooter !!!

St A
Was erg leuk om te zien, Pronk die helemaal los ging! Wat me ook op viel was dat er veel mensen slingeren op het rechte stuk, om anderen te blokken:?
arno ook erg constant gereden!

Dennis en Arnoud, wat ik er van vernomen heb is dat de carbs niet regelementair waren!!! beide heren toch strak gereden!

Emmen wordt een grote carb controleer dag:L

Zelf eindelijk eens:winner:

-:-

Ik wil toch nog even op dat slingeren reageren, dat heb ik dus (o.a.?) gedaan zonder op dat moment echt te beseffen dat dat echt niet de bedoeling is.

Het is voor mij nieuw om zover vooraan mee te rijden en dan wil je in de spanning van de race wel eens niet zo goed over dat soort dingen nadenken.

Zie het dus als een "beginnersfout" en niet als opzettelijk asociaal rijgedrag. Het is met Pronk al uitgepraat maar ik dacht laat ik het hier ook even melden... Wat mij betreft geen slingeren meer, wat natuurlijk niet betekend dat ik Pronk in het vervolg "zomaar" voorbij laat gaan maar dat spreekt voor zich ;)

Enne, Kervin gefeliciteerd met je verdiende eerste plek :)

Steven

Kerbinos said:
Lydia jammer dat je een geblokt werk door een slingerend scooter !!!

St A
Was erg leuk om te zien, Pronk die helemaal los ging! Wat me ook op viel was dat er veel mensen slingeren op het rechte stuk, om anderen te blokken:?
arno ook erg constant gereden!

Dennis en Arnoud, wat ik er van vernomen heb is dat de carbs niet regelementair waren!!! beide heren toch strak gereden!

Emmen wordt een grote carb controleer dag:L

Zelf eindelijk eens:winner:

-:-

thanks mate!

super dat je eindelijk die verdiende eerste plek hebt behaalt halemaal TOP!!

twan nelissen said:
verder reed arend super met zijn normale 14 had ie het ook gered
dan snap ik niet waarom hij geen 14 mm gemonteert heeft dan was er rondom arnoud veel minder gezeur geweest en nog veel meer respect!

Valentino... said:
Reden uitvallen Daniel van Dorsselaer:

Porseleinen neus van bougie gescheurd en in de verbrandingskamer gevallen.
Hoeveel pech kan je hebben..................:?

ngk bougie? wilco heeft het ook al ene keer gehad.

twan nelissen said:
patrick als je je mening geeft moet je wel zeker weten dat je info klopt want wat je over de carb van arnoud zegt klopt geen kut van
dus eerst vragen wat ie heeft gedaan dan mening geven
en anders mening voor je houden en niet op het forum plaatsen
verder reed arend super met zijn normale 14 had ie het ook gered

waarom doet ie dan zo actie?

#5Arno said:
weet jij er wat van af??????NEE!!! hou dan fijn je muil dicht!!

Ik denk dat de sobw vandaag de regels gehandhaaft heeft of mag dat ook niet meer????

beetje gare reactie, laat alleen maar zien wat een slechte verliezer je ben ... arnoud heeft je gewoon zoek gereden, wees gewoon een man en geef dat toe. het heeft echt niet aan de carb gelegen, ik geloof ook zeker dat arnoud niet express wat met zn carb heeft gedaan ... en et ding van arnoud liep idd niet harder dan die van jou viel goed te zien vanaf de kant

ag volgende race heeft arnoud zn problemen opgelost en is het hok van ben weer vers ... dus geniet maar van je "overwinning"

zon actie het is niet de bedoeling geweest om vals te spelen ,volgens de regelmenten waar nu de discussie over ging was het legaal.(naar mijn idee,en naar de s.o.b.w. ook want anders was het regelment niet aangepast) frits heeft het bij de keuring zelfs toegegeven en we hebben gewoon goed nagedacht(wat frits ook al :zij wie is er zo slim geweest) bij het maken. maar deze carb zorgde voor iets meer koeling en iets meer vermogen maar scheelde echt niet veel.
Arnoud heeft zijn scooter gewoon goed voor elkaar.
en als we echt dachten dat het illegaal was dan is het helemaal dom ,je weet bij voorbaat toch dat je carb word gecontrolleerd als je wint.

maar nu word er tog alles aan gedaan om de volgende keer meer uit die van arno te krijgen,
zodat het helemaal lijkt alsof het bij arnoud aan de carb licht maar ik weet zeker dat arnoud weer bij arno in de nek gaat hijgen of andersom

haman said:
beetje gare reactie, laat alleen maar zien wat een slechte verliezer je ben ... arnoud heeft je gewoon zoek gereden, wees gewoon een man en geef dat toe. het heeft echt niet aan de carb gelegen, ik geloof ook zeker dat arnoud niet express wat met zn carb heeft gedaan ... en et ding van arnoud liep idd niet harder dan die van jou viel goed te zien vanaf de kant

ag volgende race heeft arnoud zn problemen opgelost en is het hok van ben weer vers ... dus geniet maar van je "overwinning"

Pardon!
Ik geloof dat ik hier niet de gene ben die "vals" heeft gespeelt ofwel?dus!
ben geen slechte verliezer zeker niet weet ook niet waar je dat op baseert? graag nader verklaren!
geloof ook niet dat arnoud mij zoek reed want er zat 1.1 seconde tussen weet niet wat jij zoek rijden noemt!??..maar 1 ding weet ik wel overal waar jij aan mee hebt gedaan ben je zeker WEL zoek gereden!
hij kwam me bij het ingaan van de 2e ronde op top voorbij bij mijns wetens loopt ie dan iets harder. en ik heb ook niet gezegt dat hij daarom won!
hij reed gewoon erg goed dat weet hij ook en geloof niet dat ik minder reed dan hem dus....maar jij ziet dat anders als "echte racer" .

edit: ik geniet NIET van de overwinning had het graag op de baan uitgevochten maar dan WEL op een EERLIJKE manier!

twan nelissen said:
maar nu word er tog alles aan gedaan om de volgende keer meer uit die van arno te krijgen,
zodat het helemaal lijkt alsof het bij arnoud aan de carb licht maar ik weet zeker dat arnoud weer bij arno in de nek gaat hijgen of andersom
die van mij is snel genoeg die hoeft niet sneller dus!
maar we zien wel in emmen wat er gebeurt...en dan trekken we nieuwe conclussies.

feit blijft wel dat er gewoon alleen maar voordelen aan zo'n carb zitten anders rijd je er niet mee!

#5Arno said:
Pardon!
Ik geloof dat ik hier niet de gene ben die "vals" heeft gespeelt ofwel?dus!
ben geen slechte verliezer zeker niet weet ook niet waar je dat op baseert? graag nader verklaren!
geloof ook niet dat arnoud mij zoek reed want er zat 1.1 seconde tussen weet niet wat jij zoek rijden noemt!??..maar 1 ding weet ik wel overal waar jij aan mee hebt gedaan ben je zeker WEL zoek gereden!
hij kwam me bij het ingaan van de 2e ronde op top voorbij bij mijns wetens loopt ie dan iets harder. en ik heb ook niet gezegt dat hij daarom won!
hij reed gewoon erg goed dat weet hij ook en geloof niet dat ik minder reed dan hem dus....maar jij ziet dat anders als "echte racer" .

edit: ik geniet NIET van de overwinning had het graag op de baan uitgevochten maar dan WEL op een EERLIJKE manier!

het is geen kwestie van vals spelen arno ... het was naar hun weten gewoon reglementair. dit is echt niet iets nieuws.

ik ben van mening dat je nu doet alsof je wel 1ste was geworden als de desbetreffende rijder met een reglementaire 14 mm carb had gereden ... wat gewoon regelrechte onzin is. t was veel stoerder geweest als je hier wat sportiever mee om was gegaan ...

owh en arno ik ben geen echte racer ... ik ben een gezellige racer, wat dat betreft kunnen wij dus nog aardig wat van elkaar leren

haman said:
het is geen kwestie van vals spelen arno ... het was naar hun weten gewoon reglementair. dit is echt niet iets nieuws.

ik ben van mening dat je nu doet alsof je wel 1ste was geworden als de desbetreffende rijder met een reglementaire 14 mm carb had gereden ... wat gewoon regelrechte onzin is. t was veel stoerder geweest als je hier wat sportiever mee om was gegaan ...

owh en arno ik ben geen echte racer ... ik ben een gezellige racer, wat dat betreft kunnen wij dus nog aardig wat van elkaar leren
ben niet bereid van jou iets te leren..
ga verder ook niet meer op je in
in mijn optiek blaat je alleen maar onzin uit!

gegroet

edit: btw je hoeft niet voor mij te denken dat ik ik zelf het beste!

Back