ok genoeg over die carbs! gebeurd is gebeurd, op naar de volgende race! het is klote, maar je veranderd er nu niks meer aan.
maar eerst nog even mijn verhaaltje over de wedstrijd!
de training en de kwalificatie gingen best lekker, maar zeker nog niet het uiterste eruit gehaald (zag ik later op mijn rondetijdmeter)
na de tijden van de kwalificatie te hebben gezien, was ik een beetje teleurgesteld. ik stond namelijk 1 plaatsje achter Monique. ik wilde graag de snelste vrouw van het veld zijn. dit was dan ook mijn doel voor de wedstrijd.
bij de start ging het niet goed. er kwam me een of andere gek voorbij, die voor mij alle gaten dichtgooide en ik er niet tussen durfde te prikken. na de start lag ik 5e of 6e, maar ik heb toch lekker terug weten te rijden naar de 4e plek. na een aantal ronden, heb ik nog heel even de 3e plek in handen gehad, maar door mijn fout bij het inhalen van een achterblijver, kwam jeroen mij weer voorbij. daarna heb ik steeds in de buurt gezeten bij jeroen. bij het inhalen van 2 achterblijvers, ging ook jeroen heel erg slingeren, wat in mijn ogen echt een gevaarlijke situatie opleverde. (ik weet t ik had er gewoon voorbij moeten gaan, maar ik ben nou eenmaal geen topscooter rijdster of A rijdster!)
toen we de laatste ronde ingingen, zat ik er nog redelijk achter en had ik het idee dat ik hem nog wel zou pakken op het rechte stuk. helaas viel de finishvlag al en ben ik geen 3e geworden.
ik heb heel veel geleerd en vooral heel veel geleerd over het inhalen van achterblijvers! ik moet namelijk veel feller worden hierop, gewoon ernaast zetten en gaan!
mijn eigen doel heb ik in ieder geval gehaald en ik heb ook nog eens flink wat seconden van mijn eigen tijd afgereden. ik ben 's morgens in de training begonnen met een 1.05 dat ik aan het einde van de training verbeterd heb naar een 1.00. in de kwalificatie reed ik een 0.58 en in de race heb ik op mijn eigen teller gezien dat ik een 0.56 gereden heb! ik heb dus 9 seconden van mijn eigen tijd op die dag afgereden! ik ben dus ook zeer tevreden daarover.
tot slot wil ik nog wel even kwijt dat ik het een hele goede beslissing vond van de SOBW dat ze de standaard scooters en de sportklasse in 2 groepen hebben laten rijden! ik hoop dat ze dat gewoon altijd gaan doen op smalle baantjes! dit is namelijk beter voor de snelle mensen, maar ook voor de langzame mensen! zo hebben we er allemaal veel meer plezier in (ik tenminste wel)
arnoud, pronk, arno, rob en dennis de lijster: goed gereden, ik ben jaloers! ik wil ook wel zo hard rijden!
Op naar Emmen!!!!!!!