haman said:gediskwalificeerd wat is dat nou weer voor onzin ... sobw is niet slim bezig als ik het allemaal hoor
Ellebel said:Regels zijn regels... In het verleden wel eens kinderachtige dingen meegemaakt, maar dit vind ik zeer zeker niet kinderachtig..
Arnoud... Ik voel me echt zwaar klote gewoon.. dit had ik dus echt niet van jou verwacht.. en ik maar denken dat het echt lag aan je rijstijl enz.. Heb je op V'waard nog zulke goeie complimenten gegeven..
21 mm... dat is wel heel vals..
Diep triest.. sorry meer kan ik er niet van zeggen..
Dat had ik zelfs van de grootste sukkels uit de racerij nog niet verwacht!
menace2society said:maar heeft er iemand nog fotos gemaakt van mij?
de zip sp 98 met poly voorkap en achterkap dichtgepolied? #35 ( met rood blauw en witte mqp pak)
weet jij er wat van af??????NEE!!! hou dan fijn je muil dicht!!haman said:gediskwalificeerd wat is dat nou weer voor onzin ... sobw is niet slim bezig als ik het allemaal hoor
#5Arno said:weet jij er wat van af??????NEE!!! hou dan fijn je muil dicht!!
Ik denk dat de sobw vandaag de regels gehandhaaft heeft of mag dat ook niet meer????
JasperdB said:pronkie 3e ? +ralf+ jeeej
Gomer_pyle said:En zoiezo is arnoud absoluut niet de enigste. en vorige jaar reden er ook al mensen zo.
Blastie said:waarom zo onduidelijk? wat is er gebeurt ik heb niks mee gekregen van de A ??
Blastie said:waarom zo onduidelijk? wat is er gebeurt ik heb niks mee gekregen van de A ??
Arnoud said:Pfff, ik reed niet met een 19/21/24/28 mm, of iets met spijltjes ofzo. En als ik niet zeker weet of ik reglementair rijdt dan begin ik er ook niet aan een race. Maarja, als mensen zelf een oordeel hebben zonder dat ze details weten doen ze dat maar fijn.
Arnoud said:Pfff, ik reed niet met een 19/21/24/28 mm, of iets met spijltjes ofzo. En als ik niet zeker weet of ik reglementair rijdt dan begin ik er ook niet aan een race. Maarja, als mensen zelf een oordeel hebben zonder dat ze details weten doen ze dat maar fijn.