This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

TV Series

Status
Not open for further replies.
Ik volg alleen House MD op tv.
Heb vorige week de dvd box van serie 1 gehaald en in 2 dagen gekeken.
Ga nu serie 2 uit de UK halen. Serie 3 is helaas nog nergens te krijgen
 
Hoe ver zijn ze nu @ 24?

Als het seizoen is afgelopen, en je hebt alles binnen, ken je de serie niet voor me fixen op een dvd'tje(s)? :#

Zijn nu bij aflevering 10 Zou het best op DVD willen zetten, maar ik download ze elke week en verwijder ze dan weer
 
zo, prison break episode 17 was weer spannend.

ben benieuwd wat er op die usb-stick staat. zou me niks verbazen als al het geluid weg is, dan duurt het weer wat langer. Ik snap ook niet waarom ze die agent,(ben ze naam ff kwijt) achter hebben gelaten. En ben ook benieuwd wat die neger bedoelde met dat ie scofield zou verraden ofzo

kortom kan niet wachten tot dinsdag.
 

ik denk dat er een "verassing" op staat. iemand die ze eerst vertrouwden ofzo. die gast wilden ze al langer dumpen maar ze hadden m nodig. ik denk dat die ex-soldier nog voor problemen gaat zorgen, maar ik kan me niet herinneren dat scofield hem iets gezegd had over rendezvouspoint ofzo. alleen die sucre had hij iets gegeven.

24 was ook weer vet
 
Denk dat de pope het gewist heeft. Kellerman hebben ze achter gelaten omdat ze idd al langere tijd van hem af wouden.
Zou Kim nu achter de pope aangaan?
 
Pope heeft het niet gewist, overigens wel ten dode opgeschreven. Denk dat die Franklin via die website gaat proberen contact op te nemen met Scofield en hem dan wilt geven aan FBI-boi. Kellerman hebben ze gedumpt omdat ze hem niet meer nodig hadden.

Mijn 2 centjes
 

Op die USB staat toch dat gesprek wat per ongeluk opgenomen was wat niet had mogen gebeuren? Dat gesprek wat die medewerker van de vader van Micheal en Lincoln naar buiten wilde smokkelen.
 
Status
Not open for further replies.