This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

tuning

Status
Not open for further replies.

nick-nick

Geile beer
Hey ik heb een vraag: ik wil mn polini corsa tunen en ik heb flink geoefend op 2 std`s.

Als ik jullie pro`s nou een poortmap geef kunnen jullie die dan bewerken?
Nou ik hoor het graag *D

Alvast bedankt.

ligen bij een crosser niet de poorten anders? en het gaat er over een gewone polini 70.

maar ik zou m wel 70% kunnen maken die uitlaatpoort van mij?

[ik haal anders wel mn cilin ff van mn blok of tekening te maken dan kunnen we verder in de detais]

Volgens mij heb jij al eens keer precies hetzelfde soort topic ge-opend. En hebben een hoop mensen je toen al uitgelegt dat een kant en klare poortmap geen nut heeft.

Last edited:

ben jij nou echt zo dom? en corsa is een licht getunede versie van de gewone gietijzer 70cc , als je die verder tuned heb je een getunede corsa , zou je een 70cc gietijzer pakken en dezelfde poortmap als een getunede corsa erin zetten heb je een getunede corsa 8P

ga eerst een wat meer op het forum rondneuzen zodat je mischien eens snapt hoe de vork in de steel zit. tuning is niet alleen even een poortmap kopieren ofzo...

alsof er stickies staan vooe dit soort dingen.

hoe moet ik nou weten of een poortmap van een mina peug en cros t zelfde zijn, anders nooit gelezen, i ga niet ff voor de grap een cros bestellen.

en dom ben ik niet ik blijf door vragen!

Status
Not open for further replies.