Tunen polini evo 70cc??

Vuile choco

Well-Known Member
kan iemand (liefst met wat ervaring) mij zeggen hoe ik een cilinder kan tunen of waar ik dit kan laten doen? alle info is welkom. vraag me gewoon af wat ik juist met die spoelpoorten moet doen om het allemaal nog beter te laten lopen... denk dat ik de vorige versie van de evo heb, zal wel de evo4 zijn zeker, als we nu aan de 5 zitten?

alle info is welkom!
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Vuile choco
kan iemand (liefst met wat ervaring) mij zeggen hoe ik een cilinder kan tunen of waar ik dit kan laten doen? alle info is welkom. vraag me gewoon af wat ik juist met die spoelpoorten moet doen om het allemaal nog beter te laten lopen... denk dat ik de vorige versie van de evo heb, zal wel de evo4 zijn zeker, als we nu aan de 5 zitten?

alle info is welkom!

we zitten al bij evo 6 !! ;)
 
Originally posted by Xander2000
Dan mag jij mij eens die pic laten zien en vertellen waar ze te koop zijn :)

pic staan op ist !! anthony heft er een zooi besteld en krijg ze als het goed is binnenkort binnen, waarvan er al 1 voor mij is ;)
 
Originally posted by mvanwinsen5
pic staan op ist !! anthony heft er een zooi besteld en krijg ze als het goed is binnenkort binnen, waarvan er al 1 voor mij is ;)

Fijn ;) Thnx voor de info...

Me = on the phone :)
 
Weet iemand vanaf welke datum polini is overgegaan op evo 6??

Ik heb net een nieuwe evo cil (70cc, pia LC) gekocht, maar ik weet niet of het nou een 5 of een 6 is.
Hij kwam vorige week bij polini vandaan, inpak datum op het karton wat om het piepschuim zit is 03/03/03..

Ik zal dit weekend wel een poortmapje posten
 
Originally posted by kawaracer
Weet iemand vanaf welke datum polini is overgegaan op evo 6??

Ik heb net een nieuwe evo cil (70cc, pia LC) gekocht, maar ik weet niet of het nou een 5 of een 6 is.
Hij kwam vorige week bij polini vandaan, inpak datum op het karton wat om het piepschuim zit is 03/03/03..

Ik zal dit weekend wel een poortmapje posten

Het is iig een cilinder uit de nieuwe voorraad. Maar of de timing etc is aangepast weet ik niet :)
 
Trouwens evo6.5 op 70 cc is sedert een 4 tal weken ook te krijgen.
Waar te tunen?
Van waar ben je?
Trouwens tunen zou ik hem niet laten doen(zijn reeds redelijk sterk uit de doos), bedoel je opzuiveren en met een perfecte timing monteren dan weet ik wel iemand.
 
Back
Top