Polini 70 Gietijzer tunen

zo dit word hem denk ik...:)

PoortmapPolini70GietijzerMinaVertorgineel[tuned2].jpg


ist wa?
 
Ik zou het anders doen... Aan de zijkanten zou ik hem later wij laten worden, dan de hoeken boven in minder hoekig, tja ik bedoel meer dit effect: \_/ en dan de hoekjes netjes om laten gaan, bij jouw zijnze niet hoekig, maar het ziet er globaal uit als een 90 graden hoek... En de bovenkant minder recht ivm je zuigerveren...
 
Leuk allemaal, maar een Polini 70cc giet is 47mm.... evo is 47,6

maakt ook niet veel uit, gewoon effe omrekenen als je je aan de 'regeltjes' wilt houden
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Een Polini 70cc is niet 47 mm naar mijn weten :S

W-poort = 47.4 mm
Evo = 47.6 mm
rest = 47.6 mm

Kan iemand dit ff bevestigen? :)
Nee, de topicstarter heeft een Yamaha BW's, mina verticaal dus.
Al de polini cilinders voor mina verticaal zijn 47mm (volgens de scootparts site dus, weet niet of dit 100% betrouwbaar is :* ).
 
Originally posted by Vo0

Nee, de topicstarter heeft een Yamaha BW's, mina verticaal dus.
Al de polini cilinders voor mina verticaal zijn 47mm (volgens de scootparts site dus, weet niet of dit 100% betrouwbaar is :* ).

Is idd 47,0 mm, heb d'r hier eentje liggen voor mina vert ac
 
gewoon 2mm hoger en behoud de zelfde uitlaat vorm . 1.2 mm lnks en ook rechts. dat is voldoende . koop ook een voorontstekingsspie van 18 graden (topracing) . good luck
 
Nee, de topicstarter heeft een Yamaha BW's, mina verticaal dus.
Al de polini cilinders voor mina verticaal zijn 47mm (volgens de scootparts site dus, weet niet of dit 100% betrouwbaar is ).

het frame was van een Yamaha BW's maar mijn blok is Aprillia Amico...:rolleyes:

Niet dat het wat uitmaakt want het is allebij mina vert. marjah kzeg het mar ff...:!

scooter2.jpg

scooter2.jpg
 
Zozo... 3.5mm hoger dan de standaardpoort... :|

1mm omhoog is genoeg met zo'n lange uitlaatbocht... Dus van de standaard 16mm naar 17mm hoogte.
(rekenen is blijkbaar ook een vak, 40 - 24 is toch echt 16)

Ik zou bij een dergelijke setup de vorm van de uitlaatpoort redelijk handhaven voor minimale slijtage.
Hoeken omhoog kan, wordt ie een stukje feller maar is minder leuk voor je zuigerveren.
Breedte zou ik niet verder frezen dan 46mm (dus in poortmap gemeten)



Originally posted by BurnFre@k
zo dit word hem denk ik...:)

ist wa?
 
Back
Top