This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

TTE alu dragster 2009 !

Hee, ben je wel eens tegengekomen in leeuwarden jaar geleden. Ziet er netjes uit!!! Ga je dit jaar ook op jubbega rijden?

Mzzl
 
Hee, ben je wel eens tegengekomen in leeuwarden jaar geleden. Ziet er netjes uit!!! Ga je dit jaar ook op jubbega rijden?

Mzzl

hallo .. ik ken je niet hoor maar goed...

uumh ik heb de inschrijf formelier wel maar mieschien knal ik ook wel op een aerox of zip .. moet even zien hoe het gaat
 
hallo .. ik ken je niet hoor maar goed...

uumh ik heb de inschrijf formelier wel maar mieschien knal ik ook wel op een aerox of zip .. moet even zien hoe het gaat

Jij reed toen op een schakel met iemand anders, toen kwamen we je tegen op industrie terein en scheurde je beetje door leeuwarden heen.
En vorig jaar kwamen we je nog tegen op Jubbega
 
de lassen zijn goed door dus als je het ligt afschuurt is dat geen probleem ! sterkte zit het voornamelijk in de constructie

greets

Sterkte in de constructie :X?

En licht afschuren, je hebt ze helemaal weggehaald.. dat is echt ongunstig voor de las hoor, vooral als je ook maar 1mm dik spul gebruikt. zal wel niet zo netjes gelast zijn en dat het daarom afgevlakt is.
 
ziet er allemaal net uit kerel!!
alleen: als je zelf zo handig bent met allu, verlas dan wel nog even de pijpjes aan je radiator(a)
kom op zandvoort even een kijkje nemen!
 
Netjes hoor! Maar waarom borg je zoveel delen die niet verplicht zijn? Suc6 komend seizoen!
 
Netjes hoor! Maar waarom borg je zoveel delen die niet verplicht zijn? Suc6 komend seizoen!
hehe zou ik ook doen voorkomen is beter dan genezen he ^^ je weet maar nooit met die trillingen moet je nagaan sleur je strax je radiateur de hele baan af
 
ziet er allemaal net uit kerel!!
alleen: als je zelf zo handig bent met allu, verlas dan wel nog even de pijpjes aan je radiator(a)
kom op zandvoort even een kijkje nemen!

de slangen zitten zo prima ! en met het resevaar ook goed .

Netjes hoor! Maar waarom borg je zoveel delen die niet verplicht zijn? Suc6 komend seizoen!

nouja je bent tog bezig met borgen maar ook dat je van je zelf weet dat alles gewoon geborgt is voor het geval dat

bedankt nog !:+
 
Ben benieuwd wat je gaat rijden, alleen jammer dat je geen reactie geeft op mijn (waar blijkbaar mensen het moeilijk mee hebben) 'negatief' commentaar.

Voor de rest tja; het is Reversoir.
 
Ben benieuwd wat je gaat rijden, alleen jammer dat je geen reactie geeft op mijn (waar blijkbaar mensen het moeilijk mee hebben) 'negatief' commentaar.

Voor de rest tja; het is Reversoir.


omdat ik het niet helemaal mee eens ben met die term van jou maar dat zullen we zien ! ik ben zelf ook erg benieuwt wat ik ga rijden kwa tijden /en ik vat het totaal niet als negatief commentaar op want je kunt overal van leren !

gr raymond
 
Sander Haha damn krijg je dit, uiteraard een typefout, probeer t maar eens uit te spreken

Raymond ik zal het op zandvoort even bekijken succes ermee
 
over het alu is weinig te vertellen, 6060t66 is gewoon heel normaal aluminium

het schuren van je lassen is niet heel slim maar ik zou gewoon het hele zaakje in de gaten houden op scheuren enz en dan kom je er vast wel op tijd achter

succes ermee