ik vind 1 mm ook erg dun, wel goed dat je grote diameter buis hebt genomen dan nog.
komen er nog schorren bij of is het frame zo klaar?
wat weegt je voorvorkje zo nog?
ziet er goed uit allemaal, wordt wel wat!
ps: je onderschrift moet "achterstaven" zijn
keurig raymondziet er goed uit 8)
ziet er mooi uit, alleen vind ik je blokophanging een beetje eng,,
ik zou er nog 2 schorren tussen plaatsen,,
verder succes met opbouwen!
bedankt Jordi
ja het frame kwa model klaar alleen je komt later altijd wel weer wat tegen van dat je denk dat iets anders moet kwa bevestigingen ,
ps heb dyslectie
Je lassen afschuren. ook niet t slimste wat je kunt doen. En al helemaal niet met een 1mm buisje!
Persoonlijk zou ik ook niet aan de lassen slijpen, (Al is het aleen maar om het uiterlijk) maar als het om de sterkte gaat zal het niet veel uitmaken. De las is nog steeds een stuk zwaarder uitgevoerd dan het buismatriaal. Tevens is het zo dat het matriaal naast de las meestal aardig is verzwakt, en dit dus nog steeds het zwakste punt is.
Gr,
Tom
update 14-03-2009 !
bedankt kees heb je email al gezien,wheely bar ?
Je lassen afschuren. ook niet t slimste wat je kunt doen. En al helemaal niet met een 1mm buisje!
die killswitch, daar mag je toch niet meer mee rijden dit jaar?
ps: dat dacht ik al, wilde je er alleen even op attent op maken dat het er zo stond
Persoonlijk zou ik ook niet aan de lassen slijpen, (Al is het aleen maar om het uiterlijk) maar als het om de sterkte gaat zal het niet veel uitmaken. De las is nog steeds een stuk zwaarder uitgevoerd dan het buismatriaal. Tevens is het zo dat het matriaal naast de las meestal aardig is verzwakt, en dit dus nog steeds het zwakste punt is.
Gr,
Tom
hoe is het eigenlijk gelast? met mig denk ???
en tsja slijpen aan een las dan haal je de hele kracht van de las zowat weg-:-
De lasser waar ik toendertijd mijn aluminium subframe van mijn zip had laten lassen rade dit ten zeer strengste af! Ik vroeg het omdat ik wel meerdere mensen had gezien die dat deden. Ook is daardoor het frame van martijn (kan de naam fout hebben) door gescheurd.
ik hoop voor je dat die buizen het gaan houden heb zelf toch dikkere wanden gekozen voor mijn frame en die lassen zou ik ook niets meer aan doen, aan gewicht scheelt het nix en vind een las mooier als een afgewerkte
He nee nog niet gehad
Maarre stuur zooi ziet er goed uit
Waarom gekozen voor loeizware originele binnenpoten? Of ik heb er overheen gelezen, maar ik zou er 2 alu paaltjes in doen.
Ziet er netjes uit Raymond ! Komt wel goed allemaal.
Tot eind april. Servièn
Met die killswitch mag je idd niet rijden. je moet een clipje hebben ipv een dopje. Staat in het reglement.
Reden dat dit ingevoerd is, is omdat een hoop mensen die dopjes er af stoten bij het burnen/warmdraaien. Waardoor er veel tijd word verspeeld bij het opstellen.
Originally Posted by nl>ingmar<nl
hoe is het eigenlijk gelast? met mig denk ???
en tsja slijpen aan een las dan haal je de hele kracht van de las zowat weg
het is tig gelast ! de las is goed door gelopen dus je kun er egt wel wat van afschuren voor het polijsten of verchromen
Dus het is alleen mig/mag gehecht?
Stoer frame zeker,alleen het viel mij ook op dat het mig/mag gelast/gehecht is.Respect voor de lasser zeer ,moeilijk lassen mig/mag.
Ben benieuwd naar het totaal plaatje,en benieuwd naar je pootjes
Dus het is alleen mig/mag gehecht?
Stoer frame zeker,alleen het viel mij ook op dat het mig/mag gelast/gehecht is.Respect voor de lasser zeer ,moeilijk lassen mig/mag.
Ben benieuwd naar het totaal plaatje,en benieuwd naar je pootjes
het frame is wel mig mag in mekaar gehecht want dat breng je er niet zoveel warmte in het frame vandaar toen het goed was ,afgelast met tig hoe moeilijk het lassen dat valt egt mee hoor als je rvs kan lassen kun je alu ook maar je moet het wel goed door lassen ~! want het gaat egt snel weg dat alu kwa smelten .
alu miggen is helemaal niet moeilijk hoor gewoon hetzlefde als staal miggen
waarom is het frame dan niet helemaal afgelast met mig??
en aluminium tiggen is tog wel ff wat lastiger dan rvs hoor