::TSA:: Speed zip

Status
Not open for further replies.
eidelijk is die aanwezig:D ziet er erg goed uit, ben benieuwt wat jij uit de cilinder gaat halen.

is je carter op de cilinder aangepast, omdat je deze cil los heb gekocht?

grt jordi

carter is aangepast op een std speed cilinder zover ik weet. komt uit de racerij. de tuner is E.001 als iemand me meer daarover kan vertellen hoor ik dat graag.

Goed bezig dennis! Netjes en verzorgd alles. Alleen dat rad, wil je er de tour de france mee gaan rijden :D?

tot 22ap

Goed bezig dennis! Netjes en verzorgd alles. Alleen dat rad, wil je er de tour de france mee gaan rijden :D?

tot 22ap

21 april:* 22ste ben ik er niet

nja ga binnekort paar dagen naar zwitserland. je weet maar nooit. hij zal het iig niet benauwd krijgen. ben stuiekum al aan het zoeken naar een mooie kleine:p

Kwijl en ga steeds erger kwijlen :P zo meteen over de hele pro page :D

Dennis ziet ckrs goed :) damn ... :D

Thanx kevin

Ook al heb ik mina, ik vind pia blokjes echt stukken vetter. Voor mij is pia nr 1.

Ziet er al super netjes uit. Slanger erop en afstellen.

Update 08-04-07

Nja weer een tijd bezig geweest.
zip rijd ondertussen al.
Nog een blauwe drukveer gehaald en een malossi Torsion controller:P .
Gister avond voor het eers eigenlijk ff gereden. met een veels te grote sproeier. na een tijdje rijden ging me vertanding gieren als de pest. en alle olie was eruit gelopen.
dus vanmiddag met goede moed alles weer schoongemaakt en netjes gemonteerd.
Daarna alleen de carb afgesteld, en zoineens zat het goed ik vind hem echt retehard gaan:winner: .
toen een stukje gaan rijden naar wat maatjes om hem ff te showen, en daar paar keer goed volluit getrokken natuurlijk.
en toen reed ik trug, ff het gas erop. toen voelde ik de scooter wat inhouden ineens. net alsof er wat aan liep, dus gas trukt en ineens was de hele straat blauw+pippi+

eerst ff wat foto's

na het rijden.

nja trug komend op het v-snaar verhaal:P

deze lag dus los. nadat ik het deksel los maakte zag ik dit:+

Torsion control ding

de verneukte snaar:rolleyes:

dat was het:*

LOL hoe kan je in godsnaam vergeten een losse oliepomp in je blok te laten slingeren haha. En finaniciele tegenvallers? gewoon gaan werken ;) Heeft iedereen last van. Nog iets: die malossi torsioncontroller moet in je koppeling, dus aan de andere kant van je drukveer.

Oi,

LOL hoe kan je in godsnaam vergeten een losse oliepomp in je blok te laten slingeren haha. En finaniciele tegenvallers? gewoon gaan werken ;) Heeft iedereen last van. Nog iets: die malossi torsioncontroller moet in je koppeling, dus aan de andere kant van je drukveer.

Oi,

haha ja ik meen dat ik hem maar met 1 schroef had vast gezet oid:+
ja ben weer druk aan het werk ook, gaat wel weer goedkomen.

en die trosion controller ding past precies in de poulies hoor. want als ik um in de koppeling doe, dan komt die drukveer achterlijk strak te staan.
er zit namelijk presies een randje op dat ding dat en heel moio invalt

zip ziet er echt netjes uit en goed verzorgd zou zonde zijn als hij verkocht zou worden.

Nog een vraagje waar is die malossi torsioncontroller nou precies voor?

mvg

dat is om frictie te verminderen op je poulies geloof ik

Tja de tywraps deden hun werk toch niet zo goed bij de oliepomp :+

x| :P

Status
Not open for further replies.
Back